Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ پیرو تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری که در اردیبهشت ماه امسال با حضور استاندار تهران برگزار شد، جلسه ای در خصوص شهرک صنفی خدماتی خاوران به ریاست محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ری، ستایشی معاون دادگستری استان تهران، رستمی معاون امور مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران استانداری تهران و شهرداری تهران امروز دوشنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۸ در محل استانداری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در خصوص ناهماهنگی بوجود آمده میان شهرداری تهران و شهرداری قیامدشت گفت: این ناهماهنگی ها باعث نارضایتی مردم و ایجاد مشکل برای اهالی شهرک صنفی خدماتی خاوران می‌شود که این موضوع زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیزایران نیست.

تقی زاده با تاکید بر شعار سال مبنی بر "رونق تولید" عنوان داشت: انتظار مردم از مسئولین برطرف کردن موانع و مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است که ضروی است با کنار گذاشتن بوروکراسی زائد اداری رضایتمندی را برای مردم در چارچوب قانون فراهم کنیم.

این مقام مسئول عنوان داشت: مقرر شد برای اجرایی کردن موضوع شهرک صنفی خدماتی خاوران  بر اساس قانون و بررسی های تخصصی طی مدت یک هفته دستورالعملی به کارگروه ارائه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران شهرداری قانون مشکلات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی نوبانی افزود: آکواریوم، شهربازی، چرخ و فلک، مجتمع سرگ سورو، ساختمان مشارکت ۱۸ واحدی و محل اسکان مهمانان نوروزی از طرح‌هایی است که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و تلاش بر آن است همه طرح‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید؛ نشست هم اندیشی ساخت شهر‌های جدید ساحلی در هرمزگان
شهردار بندرعباس افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی از مهمترین اهداف شهرداری بندرعباس است.

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان