Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر هفته یکشنبه ها خلاصه‌ای از مهمترین اتفاقات فرهنگی و هنری جهان را در هفته‌ای که گذشت را در ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته فیلم انتقام جویان بازهم رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد همچنین فیلم‌های سینمایی جدیدی وارد مرحله تولید شدند. در ادامه، مشروح رویدادهای فرهنگ و هنر جهان را می‌خوانید:

وودی آلن و روزبارانی به اروپا رفتند: فیلم سینمایی "یک روز بارانی در نیویورک"جدیدترین اثر وودی آلن که درسال ۲۰۱۸ فیلمبرداری آن به پایان رسیده بود، پیش‌تر قرار بود که توسط کمپانی آمازون در آمریکا پخش شود اما این کمپانی، به همکاری‌اش با این کارگردان ادامه نداد و در هفته گذشته، این فیلم توسط یک کمپانی ایتالیایی خریداری شد تا در جشنواره فیلم ونیز و پس از آن در اروپا، اکران خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه سینمایی زیبای سیاه ساخته خواهد شد: "زیبای سیاه" رمان کلاسیک نوشته آناسیول که قبلاً نسخه تلویزیونی آن ساخته شده بود، این بار با صدا پیشگی کیت ویلسنت، فیلم سینمایی خواهد شد. این رمان داستان اسب زیبا و سیاه رنگی است که درد و رنج‌هایش را در یک مزرعه روایت می‌کند. کیت ویلسنت قرار است صدای این زیبای سیاه باشد.

اقتباس سینمایی از نمایشنامه تنسی ویلیامز: نمایشنامه ۱۹۵۳ نوشته تنسی ویلیامز منبع اقتباس برای فیلم نامه‌ای نوشته ایثن هاوک، بازیگر و کارگردان آمریکایی شد. این فیلمنامه که "کامینورئال" نام دارد توسط خود هاوک نیز کارگردانی می‌شود و در آن ژولیت بینوش، بازیگر فرانسوی برنده اسکار، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

پایان حکمرانی جیمز کامرون و فیلم‌هایش در صدر جدول فروش: آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های انتقام جویان با عنوان "انتقام جویان: پایان بازی" توانست ظرف مدت یازده روز پس از اکران، به فروش دو میلیاردی دست پیدا کند و پس از ده سال، جانشین "آواتار" به کارگردانی جیمزکامرون شد. اولین فیلم در باشگاه میلیاردی‌های آمریکا، متعلق به تایتانیک است که این فیلم هم اثر جیمزکامرون بود و حالا "انتقام جویان: پایان بازی" در رده دوم این جدول نشست.

دو مجسمه از هنرمند ایرانی در دوسالانه ونیز: مسعود اخوان جم، مجسمه ساز ایرانی، با دو مجسمه در بینال ونیز حضور یافت."متامورفیس" و "معضل انسان" عناوین مجسمه‌های این هنرمند هستند. معضل انسان تقابل نیروی خیر و شر در آدمی است و متامورفیس، ترکیبی ازاسطوره های هخامنشی است و بیانگر آن است که انسان با صبوری می‌تواند به خیری بزرگ دست یابد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتقام جویان پایان بازی سینما ونیز هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۴ هزار و ۶۵۰ واحد افزایش معادل ۶۱ صدم درصد در محدوده ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فملی، شبندر، فایرا، جم، سدشت، کویر و خزامیا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیس و بوعلی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، خزامیا، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۱۶ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.
نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، آریان، ساروج، بپاس و بمپنا از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۳۴ نماد مثبت برابر ۳۷۳ نماد منفی بود. ۹۶ صف خرید مقابل ۲۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۱۶۱ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۹ میلیارد و ۲۹۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و هشت میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۶ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز
  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • سایت پاویون ایران در شصتمین بینال هنر ونیز راه‌اندازی شد
  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • چرا غرفه اسرائیل در بینال ونیز تعطیل است؟
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود