Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@21:10:36 GMT

فرماندار شهرستان طارم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۷۱۵۰

فرماندار شهرستان طارم منصوب شد

خبرگزاري آريا - زنجان- ايرنا- با پيشنهاد استاندار زنجان و حکم وزير کشور «ستار صفري» به عنوان فرماندار شهرستان طارم منصوب شد.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان طارم، در بخشي از اين متن حکم آمده است: اميد است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظايف مصوب در راستاي تحقق اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سياستهاي دولت تدبير و اميد و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مدظله العالي موفق باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستار صفري که پيش از اين مدت چهار ماه به‌عنوان سرپرست فرمانداري طارم مشغول به خدمت بود، سوابقي چون کارشناس آمار سازمان مديريت و برنامه ريزي استان زنجان، معاون فرماندار طارم به مدت 30 ماه و همچنين سابقه بخشدار بخش چورزق اين شهرستان را به مدت 15 ماه در کارنامه کاري خود دارد.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعيت (حدود 5 درصد جمعيت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کيلومتري شمال شرقي زنجان واقع شده است و با استان‌هاي قزوين، اردبيل و گيلان همسايه است.
9886/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: اخلاق و نظم مهمترین رکن در خدمت به مردم است.

احسان کامرانی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اخلاق نیکو را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ارباب رجوع با خوش رویی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید؛ مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله مجید سلحشور فرماندار پیشین میناب قدردانی و محمد رادمهر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان میناب معرفی شد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد