Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@10:35:19 GMT

سرویس پرداخت و انتقال پول در واتس‌آپ

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۷۳۲۹

سرویس پرداخت و انتقال پول در واتس‌آپ

در فیس بوک امیدوارند که بدین ترتیب مسنجر باعث کسب درآمد بشود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فایننشل تایمز»، شرکت «فیس بوک»، قصد دارد در لندن، مرکز توسعه سرویس پرداخت موبایل در «مسنجر واتس‌آپ» را افتتاح کند.
در شرکت مذکور متذکر شدند که همانا در پایتخت بریتانیا، طراحان قصد دارند اولین تست ویژگی جدید را به انجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این پروژه، حدود ۱۰۰ مهندس-برنامه نویس استخدام خواهند شد که تعدادی از آن‌ها در لندن کار خواهند کرد و تعدادی در مقر «فیس بوک» در دوبلین. بدین ترتیب کارمندان رسمی فیس بوک تا ۲۵ درصد افزایش خواهند یافت.
در شرکت مذکور خاطرنشان کردند که مشکلات احتمالی در رابطه با «Brexit»، آن‌ها را نگران نمی‌کند، زیرا همانا در لندن، مسنجر واتس‌آپ از محبوبیت زیادی در بین اهالی شهر برخوردار است.
از زمانی که در سال ۲۰۱۴، «فیس بوک» واتس‌آپ را صاحب شد، در این شرکت بدنبال راه‌های پول‌ساز کردن آن می‌گشتند. پیشتر «لایف» نوشت که مسنجر از «ارز دیجیتالی» خاص خود برخوردار خواهد شد. با کمک آن، کاربران می‌توانند هزینه خرید‌های خود را پرداخته و به انتقال پول برای یکدیگر بپردازند. افزون برآن، آگهی نیز در واتس‌آپ ظاهر خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واتساپ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در این جلسه با ارائه گزارش از وضعیت آبی روستای آغبلاغ ولدیان اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه وضعیت آب شرب این روستا ارتقا یافته و شاهد برقراری آب پایدار در روستای آغبلاغ ولدیان خواهیم بود.

در ادامه جلسه با حضور سرپرست معاونت بهره برداری شرکت و پیمانکار و مشاوره پروژه از خط انتقال روستای آغبلاغ ولدیان بازدید و تحویل موقت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی شد.

شایان ذکر است؛ روستای آغبلاغ ولدیان با ۲۰۵ خانوار و ۶۸۰ نفر جمعیت از روستا‌های عشایری شهرستان خوی بوده و پروژه مذکور توسط اداره عشایر اجرا شده و بهره برداری و نگهداری این خط انتقال بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.

دیگر خبرها

  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی