Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@06:03:23 GMT

مدير عامل شرکت ملي صنايع مس ايران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۰۰۱

مدير عامل شرکت ملي صنايع مس ايران منصوب شد

خبرگزاري آريا- اردشير سعد محمدي به‌عنوان مديرعامل جديد شرکت ملي صنايع مس ايران معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري آريا از شرکت ملي صنايع مس ايران؛ در جلسه‌اي با حضور اعضاي هيئت مديره شرکت ملي صنايع مس ايران و شوراي معاونان سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) اردشير سعد محمدي به‌عنوان عضو موظف هيئت مديره و مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نشست که محمدباقر عالي رئيس هيئت عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) نيز حضور داشت، «خداداد غريب‌پور» رئيس هيئت عامل ايميدرو ابتدا با ابراز قدرداني از خدمات مديريت «محمد‌رضا بني‌اسدي‌راد»، اظهار داشت: سعد محمدي در جايگاه مدير توسعه‌گرا، توجه ويژه‌اي به رونق سرمايه‌گذاري و همچنين رشد بهره‌وري و انجام مسئوليت‌هاي اجتماعي خواهد داشت.
غريب‌پور ادامه داد: کسب و توليد دانش فني، ارتقاي جايگاه پژوهش، کمک به توسعه معادن کوچک و توسعه اکتشاف از جمله اهداف اساسي شرکت ملي صنايع مس ايران به شمار مي‌آيد.
وي اظهار داشت: با توجه به بازنشستگي بني‌اسدي‌راد، اينک سعد محمدي هدايت شرکت ملي صنايع مس را برعهده گرفته است.
«محمدباقر عالي» رئيس هيأت‌عامل ايدرو نيز تفويض اختيار به مديران را يکي از ويژگي‌هاي مديريتي بني اسدي‌راد دانست و تصريح کرد: حمايت و پشتيباني از بدنه مجموعه مس همواره سبب محبوبيت بني‌اسدي‌راد شده بود.
وي نيز توجه به مسئوليت اجتماعي را از نياز‌هاي ضروري صنعت مس اعلام کرد.
بني‌اسدي‌راد نيز در سخنان کوتاهي با تأکيد بر سوابق کار تيمي در شرکت مس افزود: خانواده بزرگ اين صنعت همواره با نجابت و به‌صورت يک مجموعه واحد، فعاليت‌هاي خود را انجام مي‌دهد.
وي درباره اثر فعاليت‌هاي پيشين سعد محمدي در صنعت مس اظهار داشت: با توجه به تجارب قبلي سعد محمدي در شرکت مس و پيش‌بيني‌هايي که در توسعه اين صنعت داشتند، همواره موفقيت‌هايي را براي اين صنعت رقم زده‌اند.
اردشير سعد محمدي مديرعامل جديد شرکت ملي صنايع مس هم ضمن تشکر از عملکرد دوره مسئوليت بني اسدي‌راد گفت: در دوره مديريت ايشان روابط تنگاتنگي با يکديگر داشتيم و فعاليت وي صادقانه و خالصانه بود.
وي که نخستين‌بار در دي‌ماه سال 88 سکان هدايت شرکت مس را برعهده گرفته بود، اظهار اميدواري کرد که با همکاري مجموعه مس، ايميدرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسير توسعه شرکت را بيش از گذشته ادامه دهد.
سعد محمدي که در بخشي از سوابق کاري خود مديرعاملي شرکت‌هاي ملي مس، ذوب‌آهن اصفهان و هلدينگ توسعه معادن روي را دارد، تا پيش از احراز مديرعاملي شرکت ملي صنايع مس، عضويت هيأت‌عامل و همچنين معاونت توسعه طرح‌هاي معدني و صنايع معدني ايميدرو را در اختيار داشت.
در اين جلسه اعضاي هيأت‌مديره شرکت ملي صنايع مس ايران طي سخناني، اخلاق حرفه‌اي، واگذاري مسئوليت‌ها، توجه به صندوق بازنشستگي و کاهش تعهدات اين صندوق را به‌عنوان نکات بارز مديريت بني‌اسدي‌راد مديرعامل پيشين ذکر کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدير عامل شرکت صنايع مس منصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این زمینه اظهار کرد: چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه‌اش واقع در یک برج ۲۰ طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی، ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً ۴۳ ساله مواجه شدند که هدف ۳۷ ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به‌دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌های تخصصی صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداختند که مشخص شد که موتورسیکلتی با ۲ سرنشین مقابل برج توقف کرده و مرد جوانی از موتور پیاده و وارد خانه مقتول شده است؛ نیم ساعت بعد از حضور وی، نفر دوم نیز وارد خانه قربانی شده و دقایقی بعد هر ۲ با عجله و شتاب از برج خارج شده و سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند و بعد از رفتن مردان جوان، دیگر هیچ رفت‌وآمدی به خانه مقتول صورت نگرفته بود.

سردار گودرزی متذکر شد: در نخستین‌گام با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات کارآگاهی، مشخصات ۲ مرد داخل فیلم شناسایی و مشخص شد که آنها با مقتول اختلاف مالی هشت میلیارد ریالی داشته‌اند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، آنها را طی ۲ عملیات جداگانه بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: یکی از متهمان ماجرا را اینطور توضیح داد که دوستم با مقتول اختلاف مالی داشت و او روز حادثه برای صحبت درباره اختلاف مالی به خانه‌اش رفت و از من خواست بیرون برج منتظرش بمانم، بعد از نیم ساعت با من تماس گرفت و خواست به خانه مقتول بروم، به محض ورود با جسد مواجه شدم و دوستم مدعی شد که ناخواسته دست به قتل زده است، من حتی شاهد این جنایت هم نبودم، اما از ترس باهم فرار کردیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جنایت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون