Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -‌هادی رضوی گفت: جلسه محاکمه را محاکمه عادلانه می‌دانم که قرار است خیلی دزدان به ظاهر نگران، اون روز محاکمه شوند.

 دادگاه رسیدگی به اتهام تعدادی دیگر از متهمان بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام سه‌شنبه 24 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق لیست اعلامی، سیدمحمدهادی رضوی داماد وزیر کار در جایگاه نخست قرار دارد و اتهام وی مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل مال از طریق نامشروع عنوان شده است.

هفته گذشته بود که اسداله مسعودی مقام قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده سنگین، با اعلام اتهام منتسب به هادی رضوی، گفته بود که این متهم بیش از 107 میلیارد تومان تسهیلات از بانک سرمایه دریافت کرده است.

نماینده دادستان در این پرونده نیز پیش‌تر گفته بود این پرونده 400 متهم دارد.

در اولین رسیدگی‌های دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به این پرونده، پرویز کاظمی، علی بخشایش و محمدرضا توسلی سه عضو هیئت‌مدیره بانک سرمایه محاکمه شدند که در نهایت، محکومیت آنها مبنی بر 20 سال حبس، تحمل 74 ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی قطعی شد و متهمان روانه زندان شدند.

پس از این سه متهم، حسین هدایتی، معروف به عابربانک فوتبال ایران به همراه 10 متهم دیگر پرونده بانک سرمایه محاکمه شدند که با وجود ختم رسیدگی به اتهام این افراد هنوز حکم آنها صادر نشده است و در این میان قتل حمید حاجیان، وکیلی که حسین هدایتی از او به عنوان وکیل پرنفوذ یاد کرده بود، بر ابهامات موجود افزوده است.

اما در حالی که قرار است صبح روز سه‌شنبه اولین جلسه رسیدگی به اتهامات هادی رضوی و 30 متهم دیگر این پرونده پای میز محاکمه بنشینند، رضوی با انتشار پستی معنادار، برای افرادی که اسمی از آنها نیاورده است خط و نشان کشیده است.

او در این پست خود نوشته است: «دوشنبه‌های شهرزادی؛ اینبار دوشنبه محاکمه این حقیر. دو سال انتظار این حقیر ثمر نشست و نزد قاضی عادل جناب دکتر مسعودی‌مقام محاکمه خواهم شد. دو سال انتظار برای این محکمه عادلانه ... خداوند را شاکرم که این فرصت برایم فراهم شد تا حقایق عجیبی را با عزیزان مطرح کنم. فکر کنم بعضی از دوستان باید نگران باشند زیرا جلسه محاکمه را محاکمه عادلانه می‌دانم که قرار است خیلی دزدان به ظاهر نگران، اون روز محاکمه شوند. دوشنبه زودتر بیا.

به گفته نماینده دادستان در اولین جلسه رسیدگی به پرونده سه عضو هیئت‌مدیره بانک سرمایه، شرکت‌های هادی رضوی یکی از مجموعه‌هایی است که پرویز کاظمی تلاش داشته با نقض عامدانه و عالمانه قوانین به آنها پرداختی‌های کلان داشته باشد. 

در همین جلسه، پس از اینکه علی بخشایش مدعی شد که هادی رضوی تمام تسهیلاتی که دریافت کرده بود را تسویه کرده، نماینده بانک سرمایه گفت: یک سر سوزن در بیان ادعاهایشان انصاف داشته باشید. هادی رضوی گران نمایی کرده و ملکی که 25 میلیارد قیمت داشته به عنوان ملک 125 میلیاردی برای تسویه تسهیلاتش به بانک ارائه داده است.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از insidethegames مربی ملی بوکس استرالیا پس از اعتراف به قلدری و آزار برخی ملی پوشان بوکس زنان از حضور در المپیک پاریس انصراف داد.

جیمی پیتمن پس از تور‌های خارج از کشور در سال گذشته توسط مؤسسه رزمی استرالیا به ۱۱ نقض جداگانه قوانین رفتار متهم شده است.دادگاه ملی ورزش، یک نهاد دولتی مستقل که برای حل و فصل اختلافات ورزشی ایجاد شده است، ماه گذشته شواهد اهانت آمیزی علیه او جمع آوری کرد و روز گذشته آنرا علنی کرد.

­پیتمن ۴۲ ساله در طول این جلسه دادگاه گفت:"شرمنده و خجالت زده" ام برخی از رفتار‌های من نادرست بوده است اتهام خود را قبول دارم.

در رای دادگاه آمده است: با در نظر گرفتن شواهد، اوبه جرم خود اعتراف کرده است و به دلیل اینکه نمی‌خواست استرس یا اضطراب بیشتری برای ورزشکارانی که برای بازی‌های المپیک آینده آماده می‌شدند ایجاد شود رای دادگاه را پذیرفت و از سمت خود در تیم ملی کنار رفت.

دادگاه وی را ۶ ماه با محرومیت روبرو کرد و از وی خواست تا از شاکیان عذر خواهی کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه حاضر شد/ او نخستین رئیس‌جمهور سابق آمریکاست که در یک پرونده جنایی محاکمه می‌شود
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • (ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام