Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@09:27:17 GMT

بازیگران پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۱۴۸

کامبیز دیرباز با انتشار این عکس نوشت:

_پرسپولیس به حق مسلم خود نرسید چرا که پنالتی محرز دقیقه 93 و یک خطای پنالتی در نیمه اول گرفته نشد. هیچ کس هم جز برانکو در این باره حرفی نزده، کارشناسی هم مصاحبه نکرده اما حالا شما مقایسه کنید درباره برخی بازی های دیگر این هفته . همه دسته جمعی مصاحبه می کنند و هر چه هم دل شان می خواهد می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی برخی خودی ها هم از فرط ناراحتی چون پرسپولیس چند هفته است نبرده شروع می کنند نقد و کامنت زدن. خب خود برانکو گفته مشکل این هفته های ما این است که فرصت ها را گل نمی کنیم. پس چرا برخی خودی ها و غریبه ها پنالتی های گرفته نشده پرسپولیس را نمی بینند اما گل نزدن و نبردن ها را خوب می بینند و این همه انتقاد می کنند .

_ هوشیار باش هوادار. تیمت برای هت تریک قهرمانی دهها دشمن قسم خورده دارد. فقط و فقط حمایت کن تا قهرمانی.

_کشتند خودشان را تا پرسپولیس را از صدر پایین بیاورند.اتهام زدند، کارشکنی کردند، اشتباه داوری به نفع یک رقیب به حد اعلاء رسید و به ضرر پرسپولیس مکرر تکرار شد. برخی نمایندگان مجلس هم وارد گود شدند و برای برخی رقبای ما سنگ تمام گذاشتند اما تیم خسته ارتش سرخ، محبوب ترین تیم آسیا دست روی زانوهایش گذاشت و به لطف خدا، با حمایت هواداران ، درایت برانکو و همت و غیرت سرخ ها خسته اما با قلبی پر از عشق به هوادارش هنوز آن بالاست. ما خدا را داریم. پرچم بالاست.

آقای نصیرزاده، نمی خواهم جواب تان را بدهم. آنچه که عیان است چه حاجت به بیان نیست. خوب می دانید جز پدیده و آقا یحیی که دمشون خیلی گرم همه تیم های بالای جدول و برخی میان جدولی ها جنگیدند تا پرسپولیس قهرمان نشود اما شاهنامه آخرش خوش است.

البته شما هم غریبه نیستند چون.... یادش بخیر آن روزها که مشاور داوری و حقوقی افتخاری یا رسمی استقلال و فصلی دیگر پرسپولیس و چندین تیم لیگ برتری دیگر بودید و الان هم برای یک تیم مدیر عاملی می کنید و در تیمی دیگر به هنگام تنظیم قرارداد رویت می شوید. خیلی حرص نخورید، براتون خوب نیست

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون کامبیز دیرباز بهرنگ علوی بازیگر پرسپولیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ورزشگاه آزادی مملو از میهمانان امام حسن(ع)

هنوز یک ساعت از شروع بزرگ‌ترین محفل قرآنی کشور نگذشته که بیش از نیمی از ورزشگاه آزادی پر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • فیلم/ ورزشگاه آزادی مملو از میهمانان امام حسن(ع)
  • فیلم/ پخش افطاری بر روی صندلی‌های ورزشگاه آزادی
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال
  • اوسمار روی اسم این یاغی پرسپولیسی خط کشید