Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:39:15 GMT

نسخه جدید اندروید با ایموجی‌های جدید!

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۱۵۲

نسخه جدید اندروید با ایموجی‌های جدید!

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که گوگل قصد دارد ایموجی‌های جدیدی را به پلت‌فرم نسخه جدید اندروید اضافه کند که در آن جنسیت تعریف نشده است.

به گزارش ایسنا، ایموجی یا شکلک‌های اینترنتی و موبایلی که در سال‌های اخیر فضای مجازی را درنوردیده و در بسیاری از موارد جای متون تایپ شده در پیام‌های رد و بدل شده میان کاربران اپلیکیشن‌های پیام رسان را گرفته است، تحت تأثیر مسائلی همچون تبعیض جنسیتی میان زنان و مردان توسط بسیاری از جامعه شناسان و منتقدان اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند تا جایی که شرکت‌های بزرگ توسعه دهنده سیستم عامل‌های موبایلی همچون اپل و گوگل تصمیم گرفته‌اند تغییر و تحولات عظیمی را در پلتفرم‌های خود به‌وجود بیاورند تا دیگر عرصه برای منتقدان جنسیتی باز نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اخبار و گزارش‌های جدیدی در وب سایت the verge منتشر شده است که نشان می‌دهد گوگل قصد دارد ایموجی و شکلک‌های بدون جنسیت را به پلتفرم نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی خود که به اندروید کیو ( android Q) موسوم و معروف شده است، اضافه کند.

حالا گفته می‌شود ۵۳ ایموجی جدید قرار است به فهرست ایموجی‌های قبلی موجود در سیستم عامل اندروید افزوده شود که به صورت انسان‌هایی با صورت زردرنگ طراحی شده‌اند و ترکیبی از چند طرح و حالات انسانی جدید هستند که به ویژگی‌های جدیدی که برای هر دو جنسیت زن و مرد قابل استفاده است، مجهز خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آندروید ایموجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ قاسم فدایی راد، مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت علیهم السلام (گوهرشاد سابق) سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این کتابخانه در حال حاضر دارای سه هزار و ۹۱۹ نسخه خطی است که نسخه پشتیبان آنها از طریق کتابخانه دیجیتال این سازمان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
 وی افزود: همچنین ۳۵۴۵ نسخه کتاب چاپ سنگی، بیش از ۱۲۰ هزار نسخه کتاب چاپی، ۱۷۰۰ لوح فشرده، ۱۵۰۰ نسخه پایان‌نامه و افزون بر ۱۲۰ هزار نسخه کتاب الکترونیکی با محوریت سیره و معارف اهل بیت (ع) در این کتابخانه وجود دارد. 
 
فدایی‌راد گفت: کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) ویژه پژوهشگران، طلاب علوم دینی و دانشجویان است، اما با توجه به شبانه‌روزی بودن کتابخانه، به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت رضا (ع) و اعضای کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در زمان تعطیلی کتابخانه‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.
 
وی افزود: همچنین این کتابخانه، یکی از بزرگترین کتابخانه‌های تخصصی و شبانه‌روزی در جهان اسلام به شمار می‌آید که از ابتدای تأسیس ویژه ارائه خدمات به آقایان بود، اما بنا به درخواست‌های مکرر مراجعان، بخش بانوان نیز در سال‌های اخیر در آن راه‌اندازی شد
 مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی با اشاره به این‌که در مجموع ۴۳۳ هزار و ۵۰۰ زائر و مجاور از خدمات این کتابخانه در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند، گفت: کتابخانه به طور میانگین ماهانه به ۲۲ هزار نفر در بخش آقایان و ۱۴ هزار نفر در بخش بانوان ارائه خدمت می‌کند.
 
 
 
 
 
 

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد