Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:18:38 GMT

دستگیری خواستگارنمای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۱۵۸

دستگیری خواستگارنمای مجازی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوانی که در پوشش خواستگاری از دختری جوان اقدام به اخاذی ۲۰ میلیون تومانی از وی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ تورج کاظمی در این باره گفت: چندی قبل دختر ۲۳ ساله‌ای با حضور در پلیس فتا از ماجرای گرفتار شدن در دام اخاذی‌های خواستگار خود خبر داد و با طرح شکایت به کارآگاهان پلیس فتا گفت که چندی قبل با پسر جوانی در تلگرام آشنا شده که بعد از مدتی، پسر جوان با اعتماد سازی ماجرای ازدواج را مطرح کرده و همین پیشنهاد باعث شده تا با هم یک قرار ملاقات بگذارند و از آن زمان به بعد با گذشت زمان به یکدیگر علاقه‌مند شده و همین امر باعث شده تا چند تصویر و فیلم خصوصی برایش ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: مأموران در ادامه تحقیقات پی بردند که پسر جوان با اعتماد سازی و به بهانه ازدواج توانسته به عکس‌های شخصی دختر جوان دست پیدا کند. در نخستین مرحله با تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی و شخصی دختر جوان اقدام به اخاذی ۲۰ میلیون تومانی از وی کرده است.

کاظمی با بیان اینکه تیم پلیسی در گام بعدی در تحقیقات از دختر جوان متوجه شدند که پسر فریبکار چند روز پس از دریافت ۲۰ میلیون تومان دوباره در تماس با دختر جوان قصد اخاذی از وی را داشته، گفت: در ادامه تجسس‌ها مشخص شد که پسر جوان هیچ آدرس و تلفنی از محل کار و زندگی‌اش در اختیار شاکی قرار نداده است و سعی داشته هیچ سرنخی از خود برجای نگذارد که در همین راستا تیمی از کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی توانستند مخفیگاه پسر جوان را در جنوب تهران شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی او را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: این فرد در ابتدا خود را بی‌گناه می‌دانست، اما وقتی در برابر دختر جوان قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و گفت که از همان ابتدا با انگیزه مالی و اخاذی از دختر جوان این دوستی را شروع کرده و چون هیچ آدرس و تلفنی در اختیار شاکی قرار نداده بود، فکر نمی‌کرده دستگیر شود و به همین خاطر بار دیگر دختر جوان را تهدید کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس تلگرام تهران خواستگاری دستگيري فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب

 بخشدار توکهور  و هشتبندی گفت: دختر بچه ۸ساله‌ای به نام مهسا سهرابی در روستای کهورتاک از توابع بخش توکهور بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را ازدست داد.

 نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیلاب به همراه دوستانش برای دیدن سیل به کنار رودخانه می‌رود که ناگهان به خاطر بازیگوشی به داخل رودخانه سقوط می‌کند که متاسفانه دچار خفگی می‌شود و جان خود را ازدست می‌دهد.

2 جوان هم امروز بر اثر شنا در گودال آب ناشی از بارندگی ها جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت