Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@06:53:22 GMT

ایده اصلی با بهرام رادان و پژمان جمشیدی اکران میشود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۲۳۰

به گزارش پارس نیوز، مجوز اکران فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی و تهیه کنندگی آزیتا موگویی صادر شد و به زودی این فیلم در سینماهای کشور اکران خود را آغاز میکند.

 

ایده اصلی با حضور چهره هایی چون بهرام رادان ،مهرداد صدیقیان و پژمان جمشیدی جلوی دوربین رفت و باید منتظر ماند و دید میتوان در اکران نظر مخاطبان سینما را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدور مجوز اکران فیلم ایده اصلی

آزیتا موگویی کارگردان فیلم ایده اصلی با انتشار پستی خبر از دریافت مجوز اکران برای فیلمش داد.

مریلا زارعی و پژمان جمشیدی در فیلم ایده اصلی

آزیتا موگویی با انتشار این پست نوشت :مجوز اکران ایـده اصلـی صادر شد. پروانه نمایش فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی و نویسندگی امیر عربی صادر شد. این فیلم پر بازیگر در چهار کشور ایران، قبرس جنوبی، اسپانیا و کانادا فیلم برداری شده است.

 

خلاصه داستان و بازیگران فیلم ایده اصلی

پژمان جمشیدی ، بهرام رادان و هانیه توسلی در فیلم ایده اصلی

در خلاصه داستان فیلم ایده اصلی آمده است : ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند. شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و همین موضوع آغاز ماجراهایی تازه در این فیلم سینمایی است.

بازی مهرداد صدیقیان در فیلم ایده اصلی

بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی ، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر به همراه بازیگران اروپایی:مانوس گاوراس، آندریا ماچالکیدو، ایرنا مانژوسوا، واروارا لامو، آندریاس کریستودولو در فیلم ایده اصلی به ایفای نقش پرداخته اند.

نقش آفرینی بهرام رادان در فیلم ایده اصلی

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی دوربین اسپانیا کانادا ایران مناقصه بهرام رادان پژمان جمشیدی ایده اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایران‌شهر، نمایشنامه‌خوانی‌ «آسید کاظم» به کارگردانی قاسم زارع روز شنبه ۸‌ اردیبهشت ساعت‌ ۲۰‌ در سالن سمندریان این تماشاخانه‌ اجرا می‌شود.

در این نمایشنامه‌خوانی مسعود کرامتی، قاسم زارع، بهرام‌ ابراهیمی، فرهاد بشارتی، بهرام درخشان، علی عطایی‌حور، حسن شفیعی، دانیال ابراهیمی، آیدا قدرتی حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌های این اجرا می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ ایران‌شهر و یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6087954

دیگر خبرها

  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر