Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:15:29 GMT

مسابقات لیگ برتر فوتبال پایه در قزوین رایگان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۵۳۱

مسابقات لیگ برتر فوتبال پایه در قزوین رایگان برگزار می شود

قزوین – ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان قزوین گفت: لیگ های برتر رده های سنی فوتبال پایه استان قزوین در فصل 98 با هدف حمایت از باشگاه های فوتبال رایگان برگزار خواهد شد.

حسین باجیوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تقویت فوتبال پایه با برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف سنی جزو اولویت های هیات فوتبال استان قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت فوتبال پایه و شرایط اقتصادی باشگاه های فوتبال استان گفت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با حامی مالی، هزینه مسابقات و ورودی از سوی هیات فوتبال برای برگزاری لیگ برتر در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در مسابقات فصل 98 دریافت نخواهد شد.
این مسئول ادامه داد:خوشبختانه هیات فوتبال استان برای هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات به ویژه رقابت های رده های سنی در سطح استان هیچ گونه مشکل مالی ندارد.
رئیس هیات فوتبال استان قزوین گفت: سالانه نزدیک به 15 هزار نفر در مسابقات فوتبال لیگ رده‌های مختلف سنی استان قزوین حضور دارند و به‌ صورت رسمی و در چارچوب مقررات در این رشته فعالیت می ‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین مسابقات لیگ برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قزوین سالانه با حضور افزون بر 100 تیم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می ‌شود.
باجیوند گفت: مسابقات طبق مقررات فدراسیون و آیین‌ نامه هیات فوتبال استان به‌ صورت منظم برگزار می ‌شود و در پایان تیم‌های قهرمان به ‌عنوان نماینده قزوین به رقابت‌های کشوری صعود می ‌کنند.
این مسئول ورزشی با بیان اینکه برگزاری لیگ های پایه با همکاری هیات فوتبال شهرستانها و توجه به شناسایی استعدادها موجب گسترش و تقویت فوتبال در سطح کلان خواهد شد، افزود: هیات فوتبال استان برای حضور قدرتمند نمایندگان فوتبال استان در سطح لیگ های کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده و حتی کمک های مالی خود را به تیمهای استان در مسابقات کشوری اختصاص داده است.
وی با اشاره به دیگر برنامه های هیات فوتبال استان برای استعدادیابی، گفت: برگزاری جشنواره های مختلف بر اساس تقویم اجرایی و توجه به دوره های علمی و آموزشی برای داوران و مربیان از دیگر برنامه ها در این زمینه است.
هم ‌اکنون افزون بر 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان قزوین در مسابقات کشوری حضور دارند.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر فوتبال استان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی