Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب با تأکید بر استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در تهیه گزارش‌ها گفت: این هیئت متشکل از ۱۵ کارگروه است که تلاش‌ می‌کنیم گزارش‌های ما دقیق، علمی و بی‌طرفانه باشد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمود نیلی احمدآبادی صبح امروز در نشست مشترک با رئیس و اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه باید از ظرفیت کارشناسان سطح ملی برای تهیه گزارش سیلاب‌های اخیر در کشور استفاده کرد، اظهار داشت: برای رسیدن به گزارشی جامع، دقیق و کارشناسی باید همکاری بین دانشگاه‌ها توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از مهارت متخصصان در حوزه سیلاب از اهداف تشکیل هیئت ویژه از سوی رئیس جمهور بوده است. تلاش مجموعه محققان و اساتید در این کارگروه رسیدن به راهکارهای موثر در مسیر توسعه پایدار و کم کردن مشکلات است.

رئیس هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب یادآور شد: رئیس جمهور در حادثه پلاسکو نیز مسئولیت تهیه گزارش را برعهده دانشگاه‌ها گذاشته بود و نتیجه خوبی هم حاصل شد.

وی ادامه داد: هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب متشکل از 15 کارگروه است که تلاش‌ می‌کنیم گزارش‌ها دقیق، علمی و بی‌طرفانه باشد.

گزارش سیلاب را به کسانی سپردند که تاکنون سیلاب خوزستان را ندیدندسرلشکر باقری: گزارش سیل خوزستان ‌روزانه به محضر مقام معظم رهبری ‌ارائه ‌می‌شود / نیروهای مسلح تا پایان بحران در کنار مردم ‌خواهند بود‌قصور و کوتاهی در سیل گلستان و شیراز; وحدت مردم برای کمک به سیل‌زدگان

در پایان این نشست تفاهم‌نامه بین دانشگاه منابع‌ طبیعی گرگان و هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ به امضا رسید. این تفاهم‌نامه در 6 ماده درخصوص همکاری علمی، پژوهشی، فنی و اجرایی برای تهیه و تدوین گزارش ملی سیلاب‌ها در کارگروه‌های هوا و اقلیم، هیدرولوژی و منابع آب، مهندسی رودخانه و سازه‌های هیدرولیکی، مدیریت بحران، منابع طبیعی و کشاورزی، محیط زیست، اقتصاد و تامین مالی و معرفی نماینده در کارگروه‌های ملی انجام می‌شود.

استفاده حداکثری از نظرهای کارشناسی همکاران هیئت در گلستان، همکاری با نمایندگان استان در معرفی به سازمان‌ها و اخذ اطلاعات به عنوان هیئت جزو تعهدات این کارگروه‌های ویژه است. همچنین معرفی اعضای هیئت علمی صاحب‌نظر و کارشناسان خبره برای همکاری، جلب مشارکت فنی و علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان و سایر مراکز آموزشی، پژوهشی گلستان و کارشناسان استان در تبیین واقعیت‌های این حادثه از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مرکز سعدی‌شناسی گفت: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری در بخش علمی استادان ارجمندی، چون میرجلال‌الدین کزازی دربارۀ «سعدی و رزمنامه»، اصغر دادبه دربارۀ «نگاه شاعرانه سعدی به مسئله جبر و اختیار»، ضیا موحد دربارۀ «سعدی، زبان و شخصیت» محمدنوید بازرگان دربارۀ «چراغ آدمیت در دریچه باد»، زرین‌التاج واردی دربارۀ «معرفت و محبت در نگاه سعدی و روزبهان»، محمدرضا خالصی دربارۀ «نگاه هستی‌شناختی سعدی به دوستی» و معین کاظمی‌فرد دربارۀ «ناظر معتبر در حکایت سعدی» سخن خواهند گفت.
کوروش کمالی سروستانی افزود: علاوه بر این دفتر دوازدهم سعدی‌شناسی که چهلمین دفتر سعدی‌شناسی از سال ۱۳۷۷ تاکنون است همزمان با یادروز سعدی منتشر می‌شود و چهارمین نمایشگاه «سماع قلم» که براساس آثار سعدی توسط هنرجویان استاد معین‌خواه خوشنویسی شده است با حضور استادان یدالله کابلی و محمد حیدری در تالار حافظ برگزار خواهد شد.
اول اردیبهشت در تقویم رسمی کشور به نام شاعر نامی سعدی شیرازی مزین شده است.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • بهروز افخمی: اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم