Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@19:38:17 GMT

پلیس نوشهر باند پاشاخان را متلاشی کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۷۴۰

پلیس نوشهر باند پاشاخان را متلاشی کرد

دادستان عمومی و انقلاب نوشهر از متلاشی شدن باند مسلح زورگیر و به هلاکت رسیدن سرکرده این باند در جریان درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد. باند پاشاخان

علی‌اکبر علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نیروهای وزارت اطلاعات عملیات شناسایی این باند مسلح زورگیر و موادمخدر معروف به پاشاخان در غرب مازندران را از یک سال قبل در منطقه آغاز کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : سرانجام نیروهای گمنام امام زمان (عج) پس از تکمیل کارهای اطلاعاتی و شناسنایی، عصر روز گذشته برای دستگیری سرکرده این باند اقدام کردند که تعقیب و گریز اشرار در نهایت به درگیری مسلحانه در زیر پل وازیوار در بخش مرکزی نوشهر به سمت ساحل انجامید.

نوشهر

دادستان عمومی وانقلاب نوشهر افزود : در جریان این درگیری مسلحانه سرکرده نوشهری این باند به نام ابراهیم محمدیان به هلاکت رسید.
وی با اعلام این که در درگیری به خودرو ماموران عمل کننده هم خسارت وارد شد ، گفت در این عملیات که با اشرافیت کامل نیروهای اطلاعاتی صورت گرفت 10 نفر از کسانی که با این فرد شرور ارتباط داشتند، دستگیر شدند و دو نفر دیگر هم متواری هستند که اقدامات لازم برای دستگیری انان انجام شده است.

سابقه زورگیری و توزیع مواد مخدر

علیزاده افزود : از میان 10 نفر دستگیر شده 2 نفر از افراد شرور سابقه دار هستند.
وی ادامه داد : با بازرسی های اولیه تاکنون نیم کیلو شیشه از خودرو و منزل این شرور سابقه دار کشف شده است.
دادستان عمومی و انقلاب نوشهر گفت : این فرد شرور سابقه زورگیری، تشکیل باندهای تولید و توزیع موادمخدر در شهرستان های اطراف تهران را داشت.
وی افزود : همچنین با بررسی های صورت گرفته ، سرکرده هلاک شده اشرار منطقه با قاتل طلبه همدانی که 2 هفته پیش در درگیری مسلحانه کشته شد ، ارتباط نزدیکی داشت.
علیزاده این عملیات را هشداری به افراد گردنگش در منطقه دانست و تاکید کرد : با هرگونه شرارت با جدیت برخورد خواهد شد.
شهرستان نوشهر با جمعیتی دست کم 140 هزار نفر در غرب مازندران واقع است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که مبلغ ۲۸ میلیارد ریال از فروشندگان لوازم ساختمانی و لوازم خانگی کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: اواخر سال گذشته تعدادی از فروشندگان لوازم و تأسیسات ساختمانی و مغازه‌های فروش لوازم خانگی با مراجعه به پلیس آگاهی استان اصفهان اعلام کردند چند فرد ناشناس اقدام به خرید کالا از آنان با چک صیادی کرده‌اند، اما پس از مراجعه به بانک متوجه می‌شوند که حساب صاحبان چک خالی و به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است.

وی افزود: با اظهارات شاکیان، پرونده‌ای در اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان تشکیل و پس از انجام تحقیقات جامع و کامل مشخص شد اعضای یک باند تبهکاری ابتدا افراد معتاد و کارتن خواب را شناسایی و پس از رسیدگی به وضعیت ظاهری آنها اقدام به ثبت شرکت و اخذ جواز کسب و سیم کارت به نام این افراد، سپس با مراجعه به بانک و ارائه مدارک هویتی آنها دسته چک بانکی را دریافت و با این دسته چک‌های بدون پشتوانه اقدام به خرید کالا از فروشگاه‌های لوازم ساختمانی و لوازم خانگی کرده و با این شیوه از آنان کلاهبرداری می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و رصد هوشمندانه خود افراد معتاد که صاحبان اصلی چک‌های صیادی بودند را شناسایی و دستگیر کردند و با اعترافات آن‌ها هویت متهمان اصلی پرونده را به‌دست آوردند.

ترکیان عنوان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی کارآگاهان در چند عملیات جداگانه سه نفر از اعضای این باند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند و در ادامه متهم ردیف چهارم و از اعضای اصلی باند که در زمینه خرید و فروش چک‌های بانکی بدون پشتوانه و شناسایی افراد کارتن خواب فعالیت داشت و به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد، سحرگاه اول فروردین سال جاری در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهمان توانسته بودند از ۸ فروشنده تجهیزات ساختمانی و لوازم خانگی بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال کلاهبرداری کنند، خاطرنشان کرد: سرانجام با اعترافات صریح متهمان به بزه ارتکابی خود این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

کد خبر 739476

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • شورش در زندانی در اکوادور که سرکرده یک باند تبهکار از آن فرار کرده است
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد