Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@02:19:01 GMT

تخصیص 15 میلیارد ریال اعتیار حوزه جوانان در سال 97

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۹۰۳۱

تخصیص 15 میلیارد ریال اعتیار حوزه جوانان در سال 97

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن عزیزی در تشریح کارنامه حمایتی از طرح و برنامه های سمن های جوانان و مراکز مشاوره از حدود 15 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 121 پروژه در سال 97 خبر داد و خاطرنشان کرد: در این چارچوب 24 هزار نفر جوان و زوجین جوان تحت پوشش این فعالیت ها قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: از این مبلغ 350 میلیون تومان در قالب کمک به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی  رایگان ازدواج و جلسات مشاوره ویژه جوانان در آستانه ازدواج و زوجین جوان با اولویت جامعه هدف تحت پوشش نهادهای حمایتی با مجموع 510 برنامه در قالب انعقاد قرارداد با 10 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده تحت پوشش در شهرستان های استان هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان در خصوص الباقی اعتبارات حوزه جوانان بیان کرد: عقد قرارداد با سمن های جوانان در حوزه های کارآفرینی، توانمندسازی ، برگزاری برنامه ها و همایش های گرامیداشت هفته جوان، برنامه های فرهنگی، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، اجرای 3 طرح ملی در راه اندازی بازارچه های خوداشتغالی زنان جوان سرپرست خانوار در 6 استان کشور، اجرای برنامه آموزش یک هزار سرباز جوان در چارچوب اجرای طرح سرباز مهارت، برگزاری دوره ملی توانمندسازی اعضای شورای داوری استان های مختلف کشور از جمله دیگر فعالیت های انجام شده در حوزه جوانان بوده است.

عزیزی ادامه داد: این منابع صرفا از منابع ملی ابلاغی وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان بوده است که با افزایش تقریبا 2 برابری در اختیار استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حدود 3 میلیارد ریال طرح و برنامه های مورد حمایت از سمن های جوانان توسط سایر بخش ها، شهرداری مشهد، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و استانداری انجام شده است، بیان داشت:این اعتمادسازی می بایست با شبکه سازی تخصصی سمن ها، تبادل تجربیات به لحاظ کمی و کیفی گسترش بیشتری یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان معاونت فرهنگی و امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم تخصیص اراضی به متقاضیان است گفت: تخصیص اراضی به متقاضیان علاوه بر افزایش مشارکت های مردمی نقش موثری در اجرایی شدن پروژه ها دارد چراکه متقاضیان خود می توانند به صورت تدریجی و با هزینه های کمتری اقدام به ساخت واحدهای خود کنند.

وی افزود: در حال حاضر روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف که به متقاضیان واگذار شده با سرعت خوبی در حال اجرا است و بخش عمده ای از این پروژه ها به صورت ویلایی بوده است.

او بیان کرد: تجربه ثابت کرده است استفاده از ظرفیت های مردمی و مشارکت آن‌ها نقش موثری در تسریع و ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در بخش های مختلف دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تعهد نسل جوان امروز در مسیر هنر انقلاب
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت