Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برانکو، سرمربی پرسپولیس برای بازگشت برخی بازیکنان این تیم چراغ سبز نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی هفته بیست‌ونهم تیمش با ماشین‌سازی اعلام کرد ممکن است برخی بازیکنان گذشته این تیم دوباره سرخپوش شوند.

بعد از این اظهارنظر صحبت‌های زیادی در خصوص اینکه چه بازیکنی در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد مطرح شد که در زیر تمام احتمالات موجود را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی طارمی
مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که در چند ماه گذشته بحث بازگشتش به پرسپولیس مطرح شده. ضعف پرسپولیس در گلزنی و البته روز‌های کم فروغ طارمی در الغرافه قطر باعث شده تا دوباره بحث بازگشت این بازیکن مطرح شود. البته طارمی مخالفان زیادی بین هواداران پرسپولیس دارد، اما واقعیت این است که برانکو خیلی به این مسائل توجهی ندارد و اگر طارمی بتواند گره‌ای از کارش باز کند او را به پرسپولیس برمی‌گرداند. البته در این بین مدیربرنامه‌های طارمی چندین بار اعلام کرده این بازیکن پیشنهاد‌های خوبی از تیم‌های اروپایی دارد.

وحید امیری
وحید امیری که در ابتدای فصل با قراردادی خوب به تیم ترابوزان اسپور ترکیه پیوست به هیچ عنوان نتوانست در این تیم جایگاه خوبی به دست بیاورد و در اکثر بازی‌ها هم نیمکت‌نشین بود. همین مسئله باعث شد تا با صحبت‌های برانکو شایعات بازگشت امیری به پرسپولیس مطرح شود. البته مسئله مهم در مورد امیری این است که قرارداد این بازیکن با ترابوزان اسپور بسیار بالا است و باشگاه پرسپولیس توان پرداخت فسخ قرارداد امیری را ندارد. شنیده می‌شود امیری برای فصل آینده به صورت قرضی به یک تیم دیگر در سوپر لیگ ترکیه می‌رود هرچند ممکن است امیری به صورت قرضی به پرسپولیس برگردد.

فرشاد احمدزاده
احمدزاده که با هزار امید و آرزو اول فصل به لیگ برتر لهستان و تیم اسلاسک وروتسلاو پیوست عملا در این تیم توفیقی نداشت. هافبک مورد علاقه برانکو که در جمع پرسپولیسی‌ها به «پسر برانکو» مشهور شده بود به نیمکت و حتی سکو‌های اسلاسک وروتسلاو فرستاده شد تا از این انتخابش پشیمان باشد. شنیده‌ها حاکی از این است که احمدزاده به خاطر ارتباط خوبی که با برانکو دارد ممکن است به پرسپولیس برگردد هرچند پایگاه خوبی بین هوداران ندارد.

صادق محرمی
محرمی دیگر بازیکنی بود که ابتدای فصل پرسپولیس را به مقصد اروپا و تیم دیناموزاگرب ترک کرد. البته محرمی شرایط نسبتا خوبی در این تیم کروات داشت و حتی به عنوان قهرمانی لیگ برتر این کشور هم رسید. باتوجه به شرایط خوب محرمی در کرواسی بعید از بازیکن مدنظر برانکو برای بازگشت صادق محرمی باشد.

رامین رضاییان
غیرممکن‌ترین گزینه بازگشت به پرسپولیس رامین رضاییان است. این مدافع که روز‌های خوبی را در الشحانیه قطر سپری کرد و حتی در تیم منتخب فصل لیگ قطر هم حضور داشت دیگر بازیکنی است که شایعه بازگشتش به پرسپولیس مطرح شده. البته با توجه به رابطه تیره و تار رضاییان با برانکو احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس تقریبا نزدیک به صفر است.

به گزارش میزان، با جمع‌بندی روی همه گزینه‌ها به این نتیجه می‌رسیم که احتمال بازگشت مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس بیشتر از سایر گزینه‌ها است و ممکن است یکی از این دو بازیکن یا هردوی آن‌ها برای فصل آینده دوباره پیراهن پرسپولیس با بپوشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده مهدی طارمی وحید امیری برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

به نقل از برنا علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898273

دیگر خبرها

  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • بازگشت حمید لولایی به محله خانه به دوش بعد از ۲۰ سال؛ خانه‌ای وجود ندارد + ویدئو
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!