Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان مبعلی،‌ مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم قطبی را در باشگاه فولاد حفظ کنند, چراکه وجودش به نفع فولاد و فوتبال خوزستان است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ایمان مبعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره شکست سنگین 3 بر یک تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل ذوب‌آهن, اظهار داشت: بازی متعادل پیش می‌رفت، اما باید قبول کنیم که کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن با نتایج اخیری که کسب کردند, اعتمادبه‌نفس بالایی پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هم در لیگ و هم در آسیا نتیجه خوبی کسب کردند و در این بازی نیز میزبان بودند و ارتفاع بالای اصفهان نسبت به سطح دریا باعث شده بود تا بازیکنان ما اذیت و با مشکل روبه‌رو شوند.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در این بازی کلاً چهار پنج توپ روی دروازه آورد و به سه گل رسید، اما متأسفانه ما نتوانستیم در بازی به چیزی که می‌خواستیم برسیم. البته ما در این بازی موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و اگر پنالتی ما گرفته می‌شد بازی به تساوی کشیده می‌شد و شرایط کاملاً تغییر می‌کرد. متأسفانه پنالتی صددرصدی ما گفته نشد و این باعث شد تا بازیکنان‌مان مقداری عصبی شوند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه با اشاره به اعتراض اکثر تیم‌ها به داوری در هفته‌های پایانی لیگ, تصریح کرد: مشکل داوری همیشه وجود داشته و دارد، اما می‌خواهم بدانم وقتی همه اعتراض می‌کنند چه کسی از داوری سود می‌برد؟ امیدوارم فصل آینده اشتباهات داوری کمتر و اعتراضات داوری کمتر شود. من احترام خاصی برای داوران قائلم، چون آنها فشار زیادی را تحمل می‌کنند و ممکن است با یک اشتباه کل زندگی‌شان تحت تأثیر قرار بگیرد. امیدوارم سال آینده VAR بیاید و مشکلات داوری را حل کند.

مبعلی راجع به برنامه‌های باشگاه فولاد برای فصل آینده و اینکه آیا قطبی در این تیم حضور خواهد داشت یا خیر, گفت: قطبی به باشگاه برنامه داده، اما هنوز توافقات کلی صورت نگرفته است. در این باره صحبت‌هایی شده است و امیدوارم قطبی را حفظ کنند, چراکه وجودش به نفع فولاد و فوتبال خوزستان است. قطبی یک مربی حرفه‌ای است که تمام وقت, فکر و ذهنش را برای باشگاه گذاشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث مالی دلیل عدم به توافق رسیدن قطبی با باشگاه فولاد بوده است, اظهار داشت: بحث مالی یکی از مشکلات است و موضوعاتی دیگری نیز وجود دارد که باید برطرف شود، اما من خیلی در جریان این موضوعات نیستم. فقط امیدوارم که قطبی در تیم فولاد بماند و به این تیم کمک کند.

مربی فولاد خوزستان درباره اینکه به نظرش چه تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود یادآور شد: من فکر می‌کنم شانس زیادی برای قهرمانی دارد، اما این را هم باید در نظر بگیریم که این تیم در بازی آخرش استرس زیادی خواهد داشت و این می‌تواند کار آنها را مقابل پارس جنوبی سخت کند. فوتبال بازی لحظه‌ها و بسیار عجیب و غریب است و می‌تواند هر اتفاقی در هفته آخر رخ بدهد.

اصفهان| قطبی: بازی عجیب و غریبی بود/ نتیجه سه بر یک عادلانه نبود

 

انتهای پیام/

R7878/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

تیم داوری بازی ملوان و سپاهان معرفی شد.

طرفداری | ملوان و سپاهان در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم داوری بازی ملوان و سپاهان با اعلام فدراسیون فوتبال مشخص شد. این دیدار را مرتضی منصوری سوت می‌زند و حسن ظهیری و محسن سلطانی کمک‌های او خواهند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند