Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان خراسان رضوی گفت: در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد که در ۷۰۰ غرفه برپا می‌شود ۱۱۰ ناشر داخلی و خارجی حضور دارند که ۱۵ ناشر آن بین‌المللی هستند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب ظهر امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن بوده و ماه پاسداشت این کتاب آسمانی بوده و برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد هم در شهر امام رضا(ع) همه‌ ساله به‌ جهت پاسداشت این کتاب نورانی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فرصت مناسبی برای معرفی و تجلیل فعالان، نخبگان و برگزیدگان قرآنی بوده و در این راستا محفل تلاوت نور را با حضور 14 قاری داخلی و 9 قاری خارجی داریم.

معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد خراسان رضوی با بیان اینکه نمایشگاه‌های بین‌المللی قرآن کشور در تهران و مشهد برگزار می‌شود و به‌جز این دو شهر در شهر دیگری برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه چهاردهم از 23 تا 30 اردیبهشت‌ماه و از ساعت 18 تا 24 و به‌مدت 8 شب در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

نشست تخصصی با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه در نمایشگاه قرآن خوزستان برگزار می‌شود60 غرفه در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان فعالیت خود را آغاز کردندتقویت بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن با حضور 10 کشور اسلامی

کاظمی‌نسب تصریح کرد: نمایشگاه قرآن امسال در قالب 22 کمیته و 23 بخش فعال است و در این نمایشگاه که در 700 غرفه برپا می‌شود 110 ناشر داخلی و خارجی حضور دارند که 15 ناشر آن بین‌المللی هستند و در کنار آن به برنامه‌ها و محافل جنبی توجه شده است و در نمایشگاه چهاردهم به دنبال احیای سنت‌های قدیمی فراموش شده هستیم.

وی با اشاره به حضور مجموعه‌های مختلف قرآنی در نمایشگاه چهاردهم، تاکید کرد: از جمله بخش‌های شاخص این نمایشگاه می‌توان به بخش‌های آستان قدس رضوی، حوزه علمیه خراسان، رسانه‌ها، شعار سال، بیانیه گام دوم انقلاب، هنرهای قرآنی، سبک زندگی قرآنی، محافل قرآنی و غیره اشاره کرد.

دبیر چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد یک بستر و ظرفیت بزرگ قرآنی بوده و باید در شهر امام رضا(ع) حداکثر استفاده را از این ظرفیت ناب داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ امیرهادی بایرامی نخبه قرآنی کشورمان، از ۴ سالگی حفظ قرآن کریم را آغاز کرد و در ۸ سالگی با ثبت رکوردِ ملی، به عنوان خردسال‌ترین روشندلِ حافظِ کل معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران