Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بر ضرورت نوسازی و افزایش ظرفیت خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق‌آبادی در آیین تودیع عباسعلی جعفری‌نسب، مدیرعامل پیشین و معارفه قاسم عرب یارمحمدی، مدیرعامل جدید شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: با توجه به نقش حیاتی خطوط لوله در انتقال انرژی و نیز عمر بالای خطوط، لازم است به نوسازی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در این صنعت توجه جدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون پروژه‌های مهمی از جمله احداث خط لوله کنارگذر تهران و خط لوله رفسنجان - سیرجان در این زمینه در دست اجراست، افزود: لازم است نوسازی خطوط لوله و تجهیزات با انجام عملیات‌هایی نظیر پیگرانی، آزمایش خطوط، تعمیر و ... نیز در دست اجرا قرار گیرد.

صادق‌آبادی با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری این شرکت در هر دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تاکید کرد: خوشبختانه با درایت و سرعت عمل مدیران و کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در سراسر کشور در بحران سیل اخیر برای انتقال نفت و فرآورده در سطح کشور، مشکل جدی ایجاد نشد.

وی با آرزوی توفیق برای جعفری‌نسب ادامه داد: در دوره مدیریت ایشان اطمینان داشتم که تحت هر شرایطی کار به نحو احسن انجام می‌شود و در مواقع بحران نیز مسائل با همکاری ایشان و مجموعه کارکنان شرکت برطرف خواهد شد و ترک صنعت پس از سی و اندی سال خدمت با نام نیک، افتخار و آرزوی تک تک ماست.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین ضمن خوشامدگویی به یارمحمدی اظهار کرد: افراد در این صنعت بر مبنای شایستگی‌ها رشد می‌کنند و انتخاب ایشان نیز بر اساس تجارب و دانش انجام شد که امیدواریم بتوانیم با همکاری همه کارکنان مجموعه، علاوه بر فعالیت‌های جاری شرکت (انتقال نفت خام و فرآورده)، دو پروژه مهم نوسازی و ایجاد ظرفیت جدید را نیز پیش ببریم.

صادق‌آبادی اندازه‌گیری بهره‌وری فعلی شرکت و بالابردن آن و همچنین افزایش ضریب ایمنی و آمادگی شرکت را از جمله اهداف پیش روی این شرکت عنوان کرد.

در ادامه این نشست، عباسعلی جعفری‌نسب با بیان اینکه در طول دوران مسئولیت خود با تمام توان برای اعتلای صنعت تلاش کرده است، گفت: هم اکنون ضریب آمادگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در انتقال نفت و فرآورده ۹۷ درصد است.

قاسم عرب یارمحمدی مدیرعامل جدید شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: امیدوارم با همکاری مجموعه بتوانیم تداوم و پایداری انتقال را با توجه به اهداف زیست محیطی سرلوحه کار خود قرار دهیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لوله نفت بازسازی ضریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران