Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:23:26 GMT

فرمانده انتظامی سمنان: محموله 1.5 تنی مرفین به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۹۸۵۹

فرمانده انتظامی سمنان: محموله 1.5 تنی مرفین به مقصد نرسید

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: محموله بزرگ یکهزار و 500 کیلوگرمی مرفین به همت پلیس سمنان در جاده سبزوار با هلاکت یک قاچاقچی کشف و توقیف شد.

سردار روح الامین قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از اطلاع پلیس از حمل محموله سنگین مرفین از جنوب به مقصد شمال کشور، تیمی از ماموران مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی سبزوار و تیم های عملیاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان مامور رسیدگی به موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از رد زنی محموله ساعت 22 و 39 دقیقه جمعه شب پلیس در مسیر جاده روداب به سبزوار سه خودرو حامل محموله مواد افیونی و راه پاک کن را در دامنه کمین خود به محاصره درآورد و سوداگران مرگ که قصد مقاومت و فرار از صحنه داشتند با پاتک مسلحانه ماموران انتظامی زمین گیر شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات سه دستگاه خودروی نیسان وانت، یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 که به عنوان راه پاک کن محموله مواد افیونی بودند توقیف شد و پنج قاچاقچی دستگیر و یک هزار و 550 کیلوگرم مرفین کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: 2 نفر از این سوداگران مرگ که به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بودند به یکی از مراکز درمانی مشهد انتقال یافتند، یکی از آنان که جوانی 31 ساله بود جان خود را از دست داد.
به گزارش ایرنا، در سال 97 بیش از 65 گروه عوامل تولید و توزیع موادمخدر در استان سمنان متلاشی شد و از ابتدای فروردین 98 تاکنون بیش از 665 طرح برای پاکسازی مناطق مختلف استان از مواد مخدر اجرا شده است.
پیش تر، مخفیگاه نیم تُن مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان کشف و 457 کیلوگرم تریاک، 16 کیلوگرم حشیش و 60 کیلوگرم مرفین و بالغ بر یک کیلوگرم سایر مواد مخدر ضبط شد.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي موادمخدر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز