Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:04:22 GMT

فرماندار : 12میلیاردریال به طرح نجات در ریگان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۹۹۹۵

فرماندار : 12میلیاردریال به طرح نجات در ریگان اختصاص یافت

کرمان - ایرنا - فرماندار شهرستان ریگان گفت: با تخصیص 12میلیارد ریال از سوی استانداری کرمان طرح نجات ( رفع آسیب های اجتماعی )در ریگان با موفقیت در حال اجرا است .

به گزارش ایرنا امین باقری روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ریگان با اشاره به اینکه طرح نجات برای اولین بار در استان در شهرستان ریگان در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی اجرایی شده اظهار داشت : این طرح به مدت سه سال در روستاهایی که با مشکلات اسیب های اجتماعی مواجه هستند ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این طرح توسط بهزیستی شهرستان در حال انجام اشت ، افزود: انجام پروژه آگاهسازی پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی شهرستان ریگان در راستای طرح نجات انجام پذیرفت.
باقری تصریح کرد : در این طرح که در هشت روستای شهرستان ریگان انجام شد، بیش از 3500نفر اموزش های لازم در زمینه مهارتهای زندگی سبک زندگی، همسرداری ، زندگی ارام و مشاوره را فرا گرفتند .
وی در ادامه با اشاره به کنترل ملخ صحرایی در شهرستان ریگان بیان داشت : در اقدامی به موقع این افت در شهرستان توسط مدیریت جهاد کشاورزی کنترل شد .
فرماندار ریگان عنوان کرد: شهرستان ریگان در استان کرمان به عنوان شهرستان برتر در زمینه کنترل به موقع ملخ صحرایی توسط حفظ نباتات معرفی شد .
باقری تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال تخم گذاری این ملخ در شهرستان وجود دارد بیان داشت کارشناسان جهاد کشاورزی در منطقه در حالت اماده باش و پایش منطقه هستند .
ریگان در 280کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
7442/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي طرح نجات آسيب ريگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به اینکه مرمت، نگهداری و ساماندهی آثاری مانند پل‌های تاریخی با کمک شهرداری انجام می‌شود گفت: اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان اعتباری را برای مرمت مسجد سید اختصاص داده‌اند.

حمیدرضا محققیان با اشاره به ترک‌های ناشی از نشست یا فرونشست در بنا‌های تاریخی اصفهان افزود: تحقیقات و مطالعاتی در این خصوص انجام شده است، اما نیازمند اعتبارات و بودجه کافی است تا مرمت این آثار در دستور کار قرار گیرد.


او با تاکید بر اینکه مسجد سید اصفهان نیاز به مرمت دارد، گفت: تاکنون اقداماتی به کمک مدیریت استان و شهر در این راستا انجام شده و اداره کل میراث فرهنگی نیز بودجه‌ای را برای این کار اختصاص داده است.

محققیان افزود:  حفظ و مرمت بنا‌های تاریخی با مالکان آن است، با این حال اداره کل میراث و شهرداری اعتباری را برای مرمت مسجد سید اختصاص داده‌اند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ماه خدا و بهارقرآن در روستا‌های ریگان
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند