Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:17:45 GMT

روسای هیئت اندیشه ورز و مجمع قشر بسیج رسانه فارس انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۰۰۰۹

روسای هیئت اندیشه ورز و مجمع قشر بسیج رسانه فارس انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه هیئت اندیشه ورز این سازمان با حضور جمعی از مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین مدیران سایت‌های خبری و اعضا هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه برگزار شد.

ابتدای این نشست تحلیلی از وضعیت رسانه‌های مکتوب و مجازی برای حاضرین ارائه و نقش رسانه‌ها در این زمینه تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه فارس نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان برلزوم پرداختن رسانه‌ها به موضوع شعار سال و گام دوم انقلاب و همچنین روشنگری‌های بدون دغدغه تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر در سال ۹۷ افزود: کسب رتبه اول و دوم توسط سه تن از اصحاب بسیج رسانه فارس در بخش خبر و عکس خود گویای ظرفیت بسیار بالای تخصص و مهارت اصحاب رسانه فارس است.



اژدری گفت: از این پس جمعی از مدیران سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها نیز به جمع هیئت اندیشه ورز اضافه خواهند شد تا علاوه بر استفاده از ظرفیت نخبگان مطبوعات و خبرگزاری‌ها, از داشته‌های ذهنی این عریزان نیزه بهره کافی برده شود.
 

در پایان این نشست انتخابات برای انتخاب رئیس هیئت اندیشه ورز و رئیس مجمع بسیج قشر استان برگزار که نهایتاً از مجموع آرا مأخوذه رضا جاویدی بعنوان رئیس هیئت اندیشه ورز برای دومین سال متوالی و فاطمه خسروپور نیز بعنوان رئیس مجمع بسیج قشر رسانه استان انتخاب شدند.

کد خبر 4614892

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بسیج رسانه فارس بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

کد خبر 6088059 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • ۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است