Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@15:56:37 GMT

دیدار سفیربلغارستان در تهران باظریف

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۰۱۶۶

سفیر بلغارستان در ایران در پایان مأموریت خود با محمدجواد ظریف دیدار کرد. ناطقان: هریستو پولنداکوف، سفیر جمهوری بلغارستان در ایران در پایان مأموریت خود در کشورمان با محمدجواد ظریف دیدار و خداحافظی کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: سفیربلغارستان ، ظریف ، دیدار

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ظریف دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم

 به نقل از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت عراق در ایران، سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، تحولات سیاسی عراق و منطقه و همچنین راه‌های تقویت روابط دو کشور و دو ملت را بررسی کرد.

در این دیدار که در سفر رهبر جریان حکمت ملی عراق به عربستان انجام شد، حکیم بر اهمیت ادامه گسترش روابط کشور‌های عربی و اسلامی با عراق تأکید کرد.

طرفین همچنین بر تقویت اشتراکات میان کشور‌های منطقه تأکید و خاطر نشان کردند که ثبات عراق بازتاب مثبت بر امنیت منطقه داشته است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین استفاده از فرصت‌هایی را خواستار شد که عراق در عرصه‌های سازندگی و توسعه عرضه می‌کند و از عربستان خواست که در نهضت سازندگی عراق مشارکت داشته باشد.وی همچنین بهره‌برداری از قطع‌نامه شورای امنیت برای توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازسازی نوار غزه را خواستار شد.

حکیم در ادامه بر اهمیت تداوم گفتگو‌ها میان نیرو‌های منطقه‌ای و نیز بر تمایل عراق به پایان یافتن مأموریت ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش تأکید کرد. وی گفت: عراق در پی انتقال به مرحله روابط دوجانبه با برخی کشور‌های عضو ائتلاف بر اساس منافع مشترک و احترام به حاکمیت ارضی این کشور است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین مبادله تجربه‌ها در جوامع عربی و اسلامی در موضوع مبارزه با چالش‌های زیست‌محیطی و نیز افکار بیگانه را خواستار شد و بر اهمیت گفت‌وگوی اجتماعی و دینی برای ایجاد رویکرد مشترک در مواجهه با این افکار تأکید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه