Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نامه‌ای از رییس جمهور درخواست کردیم تا زمان برگزاری کنکور را به تعویق بیندازد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدایت‌الله خادمی عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور گفت: حدود دو ماه است که سیل زندگی مردم را در برخی از مناطق کشور مختل کرده است، آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند به جریان عادی زندگی برگردند، طبیعتا دانش‌آموزان داوطلب کنکور نیز این فرصت دوماهه را از دست داده‌اند و برای آمادگی آزمون کنکور با مشکل مواجه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  خادمی بیان کرد: از رییس جمهور تقاضا داریم دستور دهد تمهیداتی اندیشیده شود تا زمان برگزاری کنکور به تعویق انداخته و شرایط برای رقابت عادلانه میان متقاضیان کنکور فراهم شود.   عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به اینکه نامه‌ای در این خصوص نگارش شده است و در حال جمع‌آوری امضای نمایندگان هستند، ادامه داد: وقتی پدیده‌ای مانند سیل، ناخواسته برخی از مردم و خانواده‌ها را درگیر کرده است، نمی‌توان آن‌ها را به حال خود رها کرد، پس مسئولان باید راهی پیدا کنند و چاره‌ای بیندیشند.   وی با بیان اینکه نمی‌توان نسبت به این شرایط بی‌تفاوت بود؛ تصریح کرد: همه دستگاه‌ها اعم از وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، سازمان سنجش، دانشگاه‌ها، سازمان نظام وظیفه و دیگر دستگاه‌هایی که برنامه‌های آن‌ها با تاریخ کنکور هماهنگ شده است، باید وارد عمل شوند تا راهکاری رابرای حل این مسئله پیدا کنند.   خادمی با اشاره به بازدید خود از مناطق سیل‌زده استان خوزستان، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان این مناطق سهمیه نمی‌خواهند بلکه به دنبال آن هستند که با تعویق کنکور، فرصت دو سه ماهه‌ای به آن‌ها داده شود تا بتوانند همچون دیگر دانش‌آموزان و در یک فضای عادلانه رقابت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تعویق کنکور سال 98 تعویق زمان برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.  
نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح و آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر پنج شنبه ۶ اردیبهشت برگزار شد. صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت هم آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار می‌شود. کارنامه اولیه آزمون سراسری نیمه مرداد منتشر خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا