Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دلق پوش ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار انزلی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد بر لزوم هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رونق تولید با توجه به شرایط امروز کشور تأکید کرد.

وی به نوسانات بخش صنعت و بازار سرمایه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: باید از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها برای ایجاد رونق تولید استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلق پوش در ادامه سطحی نگری و سلیقه محوری در تصمیمات در زمان تخصیص تسهیلات از سوی بانک و همچنین مشکلات مالیات را از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات حوزه تولید عنوان و بیان کرد: در صورت ادامه روند موجود و عدم برنامه ریزی درست نمی‌توانیم مشکلات به وجود آمده را حل کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های قانونی موجود در کارگروه رفع موانع تولید می‌توان تمهیدات لازم را برای پایش و نظارت مستمر بر حسن اجرای تعهدات بانکی درباره واگذاری تسهیلات به صنعت تولید را ایجاد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه به عملکرد این سازمان در حوزه تنظیم بازار نیز اشاره و تصریح کرد: سازمان صمت گیلان در راستای تنظیم بازار، نظارت صحیح، ایجاد انگیزه و در نتیجه کاهش التهاب نسبت به سایر استان‌ها موفق عمل کرده است.

وی همچنین به نقش بازاریان در صحنه‌های مهم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مشکلات اصناف باید بر مبنای قانون‌مداری حل و فصل شود.

دلق پوش شهرستان بندر انزلی را قطب گردشگری گیلان و حتی کشور دانست و گفت: باید تمهیدات لازم برای افزایش و توزیع مطلوب سهمیه‌های کالایی تنظیم بازار به این شهرستان مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی و نوسازی صنوف تولیدی شهرستان انزلی تخصیص یافته است، اظهار کرد: تزریق این تسهیلات می‌تواند سبب پویایی و رونق تولید و همچنین توسعه تولید و اشتغال در شهرستان انزلی شود.

کد خبر 4614935

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه