Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امسال نیز همزمان با ماه پر برکت رمضان، دانشگاه صنعتی شریف در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت مصادف با نهمین روز از ماه مبارک رمضان، میزبان جمعی از خیرین و حامیان علم و فن‌آوری خواهد بود.

در این ضیافت جمعی از حامیان دانشگاه صنعتی شریف و خیرین و واقفین در حوزه علم و فن آوری حضور خواهند داشت و از حامیان دانشگاه در سال 97، تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که این مراسم را از برنامه سال گذشته متمایز می‌کند، حضور پررنگ دانش‌آموختگان موفق دانشگاه صنعتی شریف برای حمایت از دانشگاه است.

شایان ذکر است؛ بنیاد فرهنگی مصلی نژاد که از حامیان اصلی دانشگاه صنعتی شریف است، هزینه‌های این مراسم را متقبل شده است.

انتهای پیام/

300 / 320 مراسم افطاری حامیان علم و فن‌آوری خیرین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مراسم افطاری خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد