Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -‌​مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران از تجهیز زیرساخت‌های ارتباطی و پرداخت الکترونیکی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ‌روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بابک رهنماپور با اعلام این خبر افزود: تجهیز ٦٥٠ دستگاه پایانه فروش (pos) ثابت برای غرفه‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم توسط شرکت پرداخت الکترونیک سپهر انجام شده و  خدمات پشتیبانی ضروری از آنها در کمترین زمان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهنماپور گفت: ٢٧ نیروی ستادی، فنی، زیرساخت و تکنسین این شرکت، خدمات‌رسانی به مشتریان، غرفه‌داران و استفاده کنندگان از خدمات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران را در این نمایشگاه برعهده دارند.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از اختصاص هدایای ویژه به برندگان در قرعه‌کشی این شرکت در طول نمایشگاه نیز خبر داد و اظهارکرد: کسانی که نرم‌افزار پرداخت «پاس» (پرداخت امن ساده) این شرکت را نصب کنند هر شب به قید قرعه از هدایای ویژه این شرکت در طول مدت نمایشگاه بین‌المللی بهره‌مند خواهند شد.
رهنماپور تاکید کرد: این شرکت در راستای بهینه سازی سیستم‌های مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مورد نیاز، تلاش ویژه‌ای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانه‌های فروش به کار گرفته که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا ٤٠ درصد و در برخی مناطق تا ٨٠ درصد بر سرعت انجام تراکنش‌ها افزوده شده است.
وی خاطرنشان کرد: میانگین زمان تراکنش در ٨٠ درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به  ٥/٥ ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات سخت‌افزاری لازم برای ظرفیت‌سازی و ارتقای سه برابری توان پردازش تراکنش‌ها، رضایت‌مندی مشتریان بانک صادرات ایران و دست‌یابی به اهداف مورد نظر سال ٩٨ انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: برای کاهش زمان حضور تکنسین این شرکت از زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری(EM) از پایانه‌های فروش در جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان تلاش‌های مطلوبی صورت‌گرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگی‌های ویژه‌ای در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.

 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، سید رحیم بخشی شامگاه پنجشنبه در خصوص برگزاری نمایشگاه اکسپو اظهار کرد: براساس راهبرد دولت سیزدهم و چشم انداز ۲۰ ساله کشور و تأکیدات استاندار بحث صادرات در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پیش نیاز سرمایه گذاری و تولید، صادرات است، تصریح کرد: مازندران به عنوان یک استان مرزی و با زیرساخت‌هایی که در آن وجود دارد از استان‌هایی است که با تولید ۷ میلیون تن کالای کشاورزی در ۱۷ محصول استراتژیک توان صادراتی بالایی دارد.

بخشی با تاکید بر اینکه برای پیشبرد راهبرد توسعه استان، ۱۲ زنجیره ارزش تعریف شده که دو زنجیره ارزش مرکبات وکیوی و گردشگری و صنایع دستی به عنوان ارزش برتر در حوزه صادرات مازندران معرفی شده‌اند، اظهار کرد: رویکرد نمایشگاه اکسپوی امسال، بر این دو محصول است، در نمایشگاه سال گذشته ۵ واحد تولیدی از مازندران اما در سال‌جاری ۲۷ واحد تولیدی استان غرفه دارند و واحدهای لبنی و پایانه‌های صادراتی استان توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه براساس سیاست‌های دولت، استانداری‌ها هم در اکسپوی امسال غرفه دارند، بیان کرد: مازندران در سالن ۴۱ غرفه ۱۰ یک فضای ۵۵ متری را در اختیار دارد که کارهای شاخص انجام شده در حوزه صادرات در استان را به نمایش خواهد گذاشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه صادرات محصولات مرکبات مازندران در سال گذشته رشد داشته است، بیان کرد: سال گذشته ۵ هزار تن مرکبات در گمرکات استان ثبت شد و در سال ۱۴۰۲، نیز ۷۰ هزار تن، در بخش کیوی ۱۰ هزار تن و سال ۱۴۰۲ میزان ۲۰ هزار تن از این محصول صادر شده است که نشان می‌دهد پیگیری زنجیره ارزش استان، می‌تواند در توان صادراتی استان تأثیر خوبی داشته باشد.

کد خبر 6088750

دیگر خبرها

  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی