Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:16:43 GMT

سردرگمی اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان در فرودگاه اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۱۱۰۸

سردرگمی اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان در فرودگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، اعضای تیم فولاد که قرار بود ساعت ۱۱:١۵ امروز یکشنبه شهر اصفهان را به مقصد اهواز ترک کنند، به دلیل بروز نقص فنی در هواپیما در فرودگاه بهشتی این شهر سرگردان شدند.

مسئولان خط هوایی تا این لحظه (بعدازظهر یکشنبه) همچنان هیچگونه راهکاری برای رفع این مشکل ارائه نکرده و در مقابل دلیل این تأخیر را نقص فنی در سیستم موتوری هواپیمای atr عنوان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود حال کادر اجرایی تیم فولاد در تلاش هستند تا پروازی دیگر را جایگزین کنند.

کد خبر 4614987

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از باشگاه‌های خاص و قدرتمند فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از لیگ بیست و سوم هرگز وضعیت خوبی ندارد. آنها یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک هستند و شرایط به گونه‌ای است که باعث شده فولادی‌ها در این فصل ۵ برد تجربه کرده‌اند و از طرفی با ۴ سرمربی متفاوت همکاری داشته‌اند که وضعیت عجیب این تیم  را نشان می‌دهد.

بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که درباره این مسئله و برکناری ایگناسیو مارتینز اسپانیایی پاسخگو بود، توضیح داد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه گذشته. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه آن را بالا دیده‌ایم. منطقی است که وجود فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. من نسبت به آقای مارتینز عرض کنم که در بازی رفت با ذوب اهن به جمع فولادی‌ها اضافه شدم و آن بازی مساوی شد. بعد از آن در بازی با پیکان ۷-۸ ضربه به تیرک ما خورد و بعد از آن هم با نساجی بازی کردیم. بعد از نیم فصل آقای مارتینز ۲۰ روز تیم را تعطیل کرد و من با ایشان صحبت کردم که ۲۰ روز تعطیلی از لحاظ بدنسازی به تیم ضربه می‌زند. من به او گفتم که من برای تیم برنامه دارم. ما یک بازی تدارکاتی با هوادار برگزار کردیم، باختیم و بعد از آن مقابل چادرملو هم باختیم و حذف شدیم.  در هر صورت هییت مدیره به این نتیجه رسیدند که آقای مارتینز از ما جدا شود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست