Web Analytics Made Easy - Statcounter

"محمد بطحایی" وزیر آموزش و پرورش ایران گفته است که دشمن سعی می‌کند راه‌های مختلفی را برای ایجاد اضطراب و نگرانی در میان مردم از طریق انتشار ویدئوهای اخیر پیدا کند". آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- روزنامه بریتانیایی "ایندیپندنت" با ابراز شگفتی از نوع رویکرد وزارت آموزش و پرورش ایران در قبال موضوع رقص تعدادی از دانش‌آموزان در مدارس با آهنگی از "ساسی مانکن" می‌نویسد وزیر آموزش و پرورش ایران کارشناسانی را تعیین کرده تا منبع ویدئوهای منتشر شده از رقص دانش‌آموزان در رسانه‌های اجتماعی را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این روزنامه می‌نویسد: "محمد بطحایی" وزیر آموزش و پرورش ایران گفته است که دشمن سعی می‌کند راه‌های مختلفی را برای ایجاد اضطراب و نگرانی در میان مردم از طریق انتشار ویدئوهای اخیر پیدا کند". 
این روزنامه بریتانیایی می‌افزاید: "او گفته که مطمئن است توطئه‌ای سیاسی پشت انتشار این ویدئوها از مدارس وجود داشته است. این کلیپ‌ها رقص دانش‌آموزان با آهنگ "جنتلمن" ساسی مانکن را نشان می‌دادند. محافظه کاران در مجلس ایران نیز از این موضوع انتقاد کردند از جمله "علی مطهری" نائب رییس مجلس که خواستار توبیخ و مجازات روسای مدارس و کارکنان آن شد. ساسی مانکن اما مطهری را به چالش تمرکز بر روی مسائل مهمتر کشور و معضلات جاری دعوت کرد. ساسی نوشت واقعا بحران دلار و گوشت و قیمت بالای کالاها را رها کرده و در مورد آهنگ جنتلمن تصمیم‌گیری کرده‌اید؟! این خواننده بیش از دو میلیون دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی دارد. یکی از اعضای شورای نگهبان نیز از مقام‌های قضایی خواستار تحت پیگرد قانونی قرار دادن مقام‌های مدارسی شد که فیلم‌ها از آنجا منتشر شده‌اند. او گفت که این بخشی از "جنگ فرهنگی دشمن" علیه ایران است". 
"ایندیپندنت" در پایان می‌نویسد: "در ایران قوه قضاییه و پلیس با اعمال غیراسلامی برخورد می‌کند. در سال 2014 میلادی هفت شهروند ایرانی به شش ماه زندان و 91 ضربه شلاق به جرم رقص با اهنگ "هپی" که از آن فیلمبرداری کرده بودند محکوم شدند. سال گذشته نیز یک دختر جوان ایرانی که در اتاق خواب خود مشغول رقص بوده و از آن فیلمبرداری کرده بود در مقابل دوربین تلویزیون دولتی ایران مجبور به عذرخواهی شد. وزیر آموزش و پرورش ایران گفته که در مقابل این اقدامات باید خواندن دعا و نماز در مدارس تقویت شوند تا اعتقادات مذهبی مردم به خطر نیفتد". 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش رقص دانش آموزان ساسی مانکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- قدردانی از کارکنان سپاه در سامان
- جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در اردل
- حضور دانش آموزان سامانی در اردوی دور روزه حاج قاسم
- غرق شدن کودک در فلارد
- شورای آموزش و پرورش لردگان
- شورای آموزش و پرورش بلداجی
- نواخته شدن زنگ سلامت در لردگان
- پاکسازی ورودی شهر لردگان با مشارکت دانش آموزان
- مسابقه نقاشی به مناسبت روز زمین پاک در کیان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان