Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - بازیکن سابق تیم چلسی می‌گوید از شکست سنگین بارسلونا مقابل لیورپول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان خوشحال شده است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لبوف، بازیکن سابق چلسی فاش کرد که لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا جزو بازیکنان منفور اوست و به همین دلیل از شکست بارسایی‌ها مقابل لیورپول در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق تیم ملی فرانسه که این روزها به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت دارد، به شبکه RMC گفت: من واقعاً بارسلونا را دوست دارم اما به خاطر حضور لوئیس سوارس در این تیم، از نرسیدنش به فینال لیگ قهرمانان خوشحال شدم. من برای بازیکنی مانند سوارس واقعاً نمی‌تواند هیچ نوع احترامی قائل باشم. بله او بازیکن خوبی است و کارنامه خوبی هم دارد اما به نظر من او یک بازیکن متقلب همیشه شاکی است که من واقعاً نمی‌توانم برایش احترام قائل باشم.

فوتبال جهان| سوارس: کوپا آمه‌ریکا؟ یک ماهه به شرایط بازی می‌رسم

لبوف افزود: من نمی‌توانم بازیکنی مانند او را در زمین فوتبال تحمل کنم چون او برای بازیکنان جوان بدآموزی دارد. کاری که او در جام جهان 2010 در بازی تیم ملی اروگوئه و غنا انجام داد (خطای هند عمدی برای جلوگیری از گل خوردن تیمش) و از آن هم خیلی راضی بود و دو باری که بازیکنان حریف را گاز گرفت اصلاً حرکات جالبی نبودند. اگر من این فرصت را داشتم که مقابلش بازی کنم، قطعاً کاری می‌کردم که مرا اخراج کنند. تعجب می‌کنم که الان چرا بازیکنان تیم‌های رقیب به این خونسردی مقابل او بازی می‌کنند چون اگر من بودم هر کاری از دستم ساخته بود انجام می‌دادم تا مطمئن شوم که او نمی‌تواند بازی را به پایان برساند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوئیس سوارز بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوئیس سوارز بارسلونا لوئیس سوارز بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این روزها کمیته انضباطی با صدور رای درباره دانیال اسماعیلی‌فر و سیدحسین حسینی، بازیکنان پرسپولیس و استقلال حسابی خبرساز شده و نکته جالب توجه اینجاست که دقیقا ۱۳ سال قبل در چنین اوقاتی علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس یکی از جدی‌ترین منتقدان این کمیته به حساب می‌آمد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران طی مصاحبه‌ای که پنجم اردیبهشت سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی منتشر شد، به‌شدت از احضار خودش به کمیته انضباطی انتقاد کرد و گفت: من چنین دعوت‌هایی را قبول ندارم اما به احترام فدراسیون فوتبال می‌روم البته شاید هم چنین کاری را نکنم و وکیلم را بفرستم اما سوالم اینجاست که کجای دنیا به خاطر یک اوت‌دستی مربی را به کمیته انضباطی احضار می‌کنند! همه این اتفاقات به خاطر بازی چند روز قبل ما با استیل آذین است. در آن مسابقه اگر بازیکن استیل آذین روی زمین افتاده بود و ما گل می‌زدیم، می‌توانستند بگویند بازی جوانمردانه را رعایت نکردیم ولی اصلا چنین اتفاقی رخ نداده بود. بهتر است آقایان سواد فوتبالی خودشان را بالا ببرند و بدون غرض‌ورزی قضاوت کنند. باور کنید از برخی تصمیمات کمیته انضباطی خنده‌ام می‌گیرد. اگر لازم باشد در این رابطه با فیفا مکاتبه می‌کنم تا به همه نشان بدهم حق با من بوده است چون آدمی نیستم که در فوتبال از حق خودم بگذرم و اجازه بدهم به من زور بگویند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899298

دیگر خبرها

  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم