Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:44:58 GMT

امکانات رفاهی چشمه باستانی غربالبیز افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۲۲۱۷

امکانات رفاهی چشمه باستانی غربالبیز افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زارع‌زاده در بازدید از تفرجگاه باستانی غربالبیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان مهریز با طبیعت بکر به ویژه جاذبه تفرجگاهی غربالبیز توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند بر این اساس افزایش امکانات رفاهی در این تفرجگاه باید در اولویت کاری مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در تفرجگاه غربالبیز افزود: احداث پارکینگ، ایجاد سکو و آلاچیق، لوله‌گذاری برای تأمین آب آشامیدنی، سنگ فرش مسیر و نصب چراغ در منطقه برای رونق هرچه بیشتر این مرکز تفریحی گردشگری انجام شده است.

فرماندار مهریز عنوان کرد: توسعه فضای پذیرایی، ایجاد سفره خانه سنتی و توجه به بحث بهداشت برای تکمیل امکانات موجود توسط مسئولان باید مدنظر قرار گیرد و به عنوان یک اولویت پیگیری شود.

زارع زاده ادامه داد: شهرستان مهریز یکی از شهرهای تاریخی استان یزد است و از طبیعت بکر و بسیار زیبایی برخوردار بوده و در سال‌های گذشته گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است بنابراین آبادانی و ارتقا امکانات و خدمات در تفرجگاه‌های آن از ضرورت‌های توسعه گردشگری است.

به گزارش مهر، غربالبیز یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز و استان یزد است که در روستای مدوار در چهار کیلومتری شهر مهریز قرار دارد و دارای طبیعتی زیباست که نظر تاریخی قدمت آن به دوران اشکانیان باز می‌گردد.

کد خبر 4615096

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد

ایسنا/یزد مردم شهرستان دارالولایه مهریز در قالب برگزاری جشن گلریزان مبلغ ۲ میلیارد ریال و یک بانوی یزدی ۳۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیـان جرایم غیرعمد کمک کردند.

این جشن گلریزان شامگاه پنجشنبه هشتم فروردین به عنوان روز شهرستان مهریز با حضور پرشور مردم دارالولایه مهریز، مسئولان استانی و شهرستان در منطقه تاریخی مهرپادین (امامزاده سید غیاث الدین) این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه که نهمین همایش گلریزان مهریز بود، با همراهی صاحبان صنایع، هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم شهرستان و استان، مبلغ دو میلیارد ریال به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد پرداخت شد.

کمک ۳۰ میلیون تومانی بانوی یزدی به آزادی زندانیان

همزمان با پنجشنبه ۹ فروردین ماه، بانوی یزدی با حضور در ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده های مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب های قدر شب‌هایی که قرآن در این شب ها نازل شده است تصمیم گرفته تا به نیت سلامتی پدرم که بیماری سختی را پشت سر گذاشته مبلغی را در حد توان به امر خیر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهم.

به گزارش ایسنا، سال گذشته در استان یزد ۱۸۵ زندانی آزاد شده‌اند، که مبلغ بدهی آنها بالغ بر ۳۴۸ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید روزانه ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • استقبال۱۲ هزار مسافر نوروزی از تفرجگاه غربالبیز مهریز
  • سرعت باد در منطقه سیستان افزایش می‌یابد
  • چشمه و آبشار غربالبیز مهریز
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • نی ریز پذیرای میهمانان نوروزی
  • سفر به دیار چشمه و آبشار/ بویین میاندشت، یک مقصد گردشگری خنک