Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:31:15 GMT

رنجرز، فاتح آخرین دربی فصل اسکاتلند (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۲۵۴۱

گلاسکو رنجرز امروز با پیروزی 2-0 بر سلتیک، فاتح دربی اولدفیرم شد و فصل را با خاطره ای خوب به اتمام خواهد رساند.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعاتی پیش در ورزشگاه آیبراکس گلاسکو، رنجرز و سلتیک، دو رقیب دیرینه به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی ها با برتری 2-0 توانستند پیروز آخرین دربی فصل شوند. فصلی که در آن سلتیک با 84 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرده بود و رنجرز با این پیروزی، 78 امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک بازی تا انتهای فصل باقیمانده است.

 

در این بازی ابتدا جیمز تاورنیر، دقیقه 3 روی یک ضربه کاشته تماشایی توانست رنجرز را پیش بیندازد و دقیقه 62 نیز آرفی روی یک پاس عمقی و پرتاب خود به سمت توپ توانست آن را به گوشه دروازه فرستاده و سند برتری 2-0 شاگردان استیون جرارد را امضا کند.

این برای اولین بار از سال 2012 است که رنجرز دو بازی خانگی خود در لیگ را از سلتیک می برد. رنجرزی ها از ابتدا تا انتهای بازی تیم برتر میدان بودند و با شایستگی سه امتیاز را از آن خود کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گلاسکو رنجرز سلتیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گلاسکو رنجرز سلتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره بالای حاج صفی در دربی ایرانی‌های یونان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در چارچوب  هفته پنجم  لیگ یونان تیم‌های آاک و آریس به مصاف هم رفتند که این بازی با گل‌های پونسه در دقایق ۹ و ۱۴ با نتیجه ۲ بر صفر به سود آاک به پایان رسید تا تیم میزبان سه امتیاز این بازی را کسب کند.

در این بازی احسان حاج صفی از آاک مقابل تیم پونسه که کریم انصاری فرد را به مدت 75 دقیقه در اختیار داشت  نمایش درخشانی ارائه کرد و سازنده یکی از گل های تیمش بود.

حاج صفی که تا پایان بازی در میدان بود بارها کانال کناری زمین را رفت و برگشت و چند ارسال خوب هم برای تیمش انجام داد.

او سازنده گل اول تیمش  در دقیقه 9 بود که با یک و دو و ارسال تند و تیز گلسازی کرد و مورد استقبال همبازیانش قرار گرفت.او در همین نیمه نخست یک موقعیت گل خوب هم داشت که بعد از ارسال همبازی اش از جناح مقابل قصد کنترل توپ را داشت اما موفق نشد و توپ با برخورد به پای چپ این بازیکن از بالای دروازه حریف بیرون رفت.

با این حال حاج صفی در هر دو نیمه مسابقه حضور فعالی در امور تهاجمی تیمش داشت و در بسیاری از کارهای ترکیبی که بعضا منجر به خلق موقعیت می شد با پاس های سالم و ارسال‌های درست  کار تیمش را پیش می برد.با چنین عملکردی او از هر دو برنامه فوتبالی نمره بالایی گرفت به طوری که یکی از آنها برای او نمره 8 و دیگری نمره 8.3 را در نظر گرفت.

آاک با این برد ۶۹ امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد. آریس ۴۸ امتیازی هم در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • نمره بالای حاج صفی در دربی ایرانی‌های یونان
  • قول اینزاگی به هواداران اینتر: در دربی قهرمان می‌شویم
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • تورینو ۰ - ۰ یوونتوس/ تقسیم امتیازات در دربی دلاموله
  • مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی رسید
  • نیوکسل 4-0 تاتنهام، نابودی اسپرز در سنت‌جیمز پارک!