Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مقرر شد محصولات یکی از پتروشیمی‌های وابسته صرفاً از طریق بورس کالا و مزایده انجام و فروش مذاکره‌ای آن ممنوع اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از شستا، به‌دنبال بررسی‌های انجام شده ، با دستور محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مقرر شد محصولات یکی از پتروشیمی‌های وابسته صرفاً از طریق بورس کالا و مزایده انجام و فروش مذاکره‌ای آن ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابلاغیه مدیرعامل شستا، خطاب به مدیرعامل تاپیکو، آمده است: فعالیت‌های تجاری (خرید و فروش) بر اساس اصل شفافیت و دستورالعمل مشخص، برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

در این ابلاغیه تاکید شده است  اصلاحات لازم در آیین‌نامه معاملات و فروش شرکت انجام شود. با بازاریابی و اطلاع‌رسانی مناسب تدبیر لازم برای حضور حداکثری مشتریان و متقاضیان مزایده انجام شود.

ضمن بازنگری ترکیب اعضای کمیته فروش، شرح وظایف، حدود اختیارات به‌صورت شفاف در هیات‌مدیره آن پتروشیمی با نظارت هلدینگ تاپیکو به تصویب برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شستا مزایده پتروشیمی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد

به گزارش جماران؛ ایسنا نوشت: با همکاری قوه قضاییه و دولت، یکی از املاک متعلق به گروه امیرمنصور آریا به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع در بزرگراه فتح تهران به منظور دریافت معوقات مالیاتی این گروه به مزایده گذاشته و تعیین تکلیف شد.

پس از حدود ۱۳ سال از تشکیل پرونده مه‌آفرید خسروی ملقب به امیرمنصور آریا به اتهامات متعدد از جمله اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات، تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک ملی، زمین‌خواری در کیش و دیگر اتهامات، سرانجام پرونده مالیاتی این گروه تعیین تکلیف شد.

آنطور که سازمان امور مالیاتی اعلام کرده با گذشت بیش از ۳۰۰۰ روز از تعویق وصول حقوق بیت‌المال از شرکت‌های متعلق به گروه امیرمنصور آریا، مشتمل بر ۱۱ شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال، سرانجام  برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت‌ها به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد.

این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲  به تملک دولت درآمد.

دیگر خبرها

  • ۲۴۴ میلیارد ریال از اموال تملیکی سمنان به خزانه واریز شد
  • فروش ۲۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی در مزایده اموال تملیکی سمنان
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی