Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@22:21:34 GMT

تک‌تیراندازان یمن ۱۶ سعودی را از پای درآوردند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۳۱۷۴

تک‌تیراندازان یمن ۱۶ سعودی را از پای درآوردند

به گزارش جهان نيوز، یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله دیروز شنبه با انجام چند عملیات در محورهای مرزی، تعداد زیادی از شبه‌نظامیان را هدف قرار داد.

در همین رابطه، یک منبع نظامی وابسته به یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله به شبکه المسیره گفت که دیروز شنبه، ۱۶ نفر از مزدوران در محورهای جازان و نجران واقع در جنوب عربستان از پای درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تک‌تیراندازان روز پنجم ماه جاری میلادی نیز بیش از ۴۶ نفر از شبه‌نظامیان را در شهرستان الاجاشر در نجران کشته و زخمی کرده بودند.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شده‌اند.

شلیک موشک بالستیک «زلزال-۱» به شمال شرقی عربستان
نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله نیز با شلیک موشک بالستیک «زلزال-۱» تعدادی از شبه‌نظامیان را از پای درآوردند.

منابع نظامی یمن گفتند که یگان موشکی دیروز با شلیک این موشک بالستیک، ۲۰ نفر از شبه‌نظامیان را کشته و زخمی کردند.

یک منبع نظامی به المسیره گفت که در این حمله موشکی، پنج نفر از مزدوران کشته و ۱۵ نفر هم در محور «حام» شهرستان المتون زخمی شدند.

یمن از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون حملات موشکی خود در واکنش به تجاوزات سعودی که از فروردین سال 1394 آغاز شده و بی‌وقفه ادامه یافته، با وجود همه مشکلات و تحریم‌‌های منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش داده است تا به وعده رئیس سابق و کنونی شورای عالی سیاسی یمن که این سال را سال موشک‌های بالستیک یمن نامگذاری کرده بودند، جامه عمل بپوشانند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی

یحیی سریع در بیانیه‌ای گفت: نیرو‌های دریایی یمن به یاری خداوند متعال کشتی اسرائیلی (MSC DARWIN) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و تعدادی پهپاد با موفقیت هدف قرار دادند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح یمن نیز تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف متعلق به دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد که نیرو‌های نظامی این کشور تا توقف تجاوز نظامی به غزه، به عملیات خود علیه اهداف اسرائیلی ادامه خواهند داد.

 ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانیکه رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • تایفون آمریکا در راه آسیا و اقیانوسیه(+عکس)
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • قمار جنگ اسرائیل و ایران
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی