Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-16@10:34:16 GMT

جریمه نقدی برای تیم سپید رود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۳۴۳۱

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات تماشاگران تیم سپیدرود صادر کرد.به گزارش بلاغ، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های سپید رود و ساپیا در ورزشگاه قوامین برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم سپید رود تخلفاتی مبنی بر شکستن صندلی رخ داد و خسارات مختلفی به بنرهای تبلیغاتی در این دیدار وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی پس از بررسی اعلام کرد که تیم سپید رود رشت طبق ماده 82 باید مبلغ 20/800/000 ریال بابت تخریب صندلی ها و بنر های تبلیغاتی در این دیدار در مورخ97/5/4 را پرداخت کند.

همچنین تیم سپید رود باید مبلغ 3/200/000 ریال بابت تخریب صندلی های ورزشگاه در تاریخ 97/7/21  توسط تماشاگرانش پرداخت نماید.

این رای قابل تجدید نظر است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را برای برخی از باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس، باشگاه سپاهان 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار نساجی مازندران و ملوان انزلی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نساجی تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعارهای  مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید 2 میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه 1942)نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

ابلاغیه انضباطی برای 2 بازیکن و باشگاه استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • ۳۰۰میلیون جریمه جدید علیه باشگاه‌ها بخاطر تماشاگران
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • تماشاگران شمس‌آذر محروم شدند
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد