Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: طرح ملی ساماندهی و راه اندازی هزار واحد سوزن دوزی در استان سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.به گزارش بلاغ، علی اکبر زیلایی مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه طرح ملی یک هزار واحد سوزن دوزی در استان سیستان و بلوچستان با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مدیریت منطقه آزاد چابهار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یک شرکت بهره برداری به عنوان مجری راه اندازی طرح،  با حضور مسؤولان، هنرمندان و طراحان این حوزه طی آیینی هفته گذشته در شهرستان چاه بهار افتتاح شد، گفت: بیش از ۵ هزار اشتغال در هزار واحد خانگی از طریق این طرح حاصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح به دنبال اجرای موفق عنوان نقش مکران در هشتمین جشنواره مد و لباس فجر به‌عنوان مهمترین رویدادها  مد و لباس کشور با مشارکت تعدادی از نهادهای استانی و ملی به اجرا در می‌آید.

وجود ظرفیت‌های گسترده سوزن دوزی بلوچ در منطقه سیستان و بلوچستان و لزوم ترکیب و تلفیق در لباس امروزی جامعه زمینه اجرایی این طرح را فراهم ساخته است.

هدف از اجرای این طرح، کاربردی کردن دوخت های سنتی ایرانی و تلفیق آن با لباس امروزی و هم چنین توسعه آن در سراسر کشور است. در این طرح مواد اولیه مورد نیاز از سوی موسسه مجری تامین و طرح های منتخب خریداری و در مراکز پیش بینی شده عرضه خواهد شد.

همزمان با افتتاح این طرح و اعطای نمادین 10 مجوز به فعالان، مرکز عرضه لباس ایرانی منقوش به سوزن دوزی بلوچ آغاز به کار کرد.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

وزیر کشور به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان دقایقی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد استان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمد وحیدی وزیر کشور با هدف بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان و بررسی خسارات وارده لحظاتی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و بلافاصله به همراه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عازم مناطق سیل‌زده شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد