Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال میلادی گذشته چندین شرکت همچون هوآوی برای اولین بار به سراغ استفاده از حفره درون نمایشگر برای سنسور دوربین سلفی رفتند و از این طرح در چند مدل خود استفاده کردند، در سال جاری نیز که شرکت‌های مختلف به دنبال استفاده از دوربین پاپ‌آپ سلفی و تولید نمایشگر‌های یکپارچه بودند و این نوع ساختار به طرحی محبوب در بازار تلفن همراه تبدیل شده است، هوآوی دلیلی برای استفاده نکردن از این طرح ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت پس از عرضه میان‌رده باکیفیت و محبوب پی اسمارت، این‌بار نسخه‌ای جدید از این مدل را با نام  P Smart Z با دوربین پاپ‌آپ طراحی کرده و روانه بازار خواهد کرد. مشخصات کلی مدل P Smart Z شامل:

نمایشگر ۶.۶ اینچی یکپارچه پردازنده Kirin 710 ۴ گیگابایت حافظه رم حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت دوربین دوگانه با سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسل دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل اندروید ۹ باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر

هوآوی در این مدل از صفحه نمایشی بزرگ و حاشیه‌ای کوچک استفاده کرده تا یکپارچه بودن نمایشگر بیش از پیش نمایان شود، این صفحه نمایش ۶.۶ اینچ پهنا دارد و با فناوری LCD، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و نسبت ۱۹:۵:۹ تولید شده است، این نمایشگر با کیفیت فول اچ‌دی پلاس، یکی از نقاط قوت پی اسمارت زد به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: بهره‌گیری از اندروید Q در پرچمداران آینده شیائومی

در پشت قاب دوربین اصلی دوگانه و حسگر فیزیکی اثر انگشت دیده می‌شود، هوآوی برای دوربین این مدل از سنسور‌های ۱۶ مگاپیسل با دیافراگم f/1.8 و ۲ مگاپیکسل عمیق به همراه یک فلش ال‌ای‌دی استفاده کرده است. دوربین پاپ‌آپ سلفی نیز در حال عادی مخفی است و در مواقع لزوم، بالا می‌آید، ماژول مکانیکی دوربین سلفی به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز شده است. لازم به ذکر است که طراحی قاب پشتی پی اسمارت زد با دو رنگ مشابه، ظاهر این مدل را به سری پیکسل گوگل نزدیک کرده است.

در بخش سخت افزار، هوآوی این مدل را به نسخه اصلاح شده پردازنده Kirin 710 مجهز کرده است، در کنار این پردازنده، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته شده که پی اسمارت زد را به میان‌رده‌ای قدرتمند تبدیل می‌کند. اندروید ۹، رابط کاربری EMUI 9.0 و باتری با ظرفیت مطلوب ۴ هزار میلی آمپر از دیگر مشخصات این مدل هستند.

این مدل در حال حاضر در بازار چند کشور اروپایی از جمله ایتالیا و اسپانیا با قیمت ۲۷۹ دلار برای فروش قرار گرفته و به زودی به دیگر نقاط جهان، ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

اولین گوشی مجهز به دوربین پاپ‌آپ شرکت هوآوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه درخشان سپاه، نمایشگر تجربه یک ملت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی توانست نقش تعیین کننده‌ای را در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا کند و در کنار ارتش با به کارگیری بسیج مردمی، درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند. سالروز تاسیس سپاه پاسداران این یادگاران سال‌های آتش و عشق و ایمان بر مقتدران این نهاد گرامی باد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • کارنامه درخشان سپاه، نمایشگر تجربه یک ملت
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع