Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد شماره یک جهان یک عنوان دیگر به تالار افتخاراتش اضافه کرد.

طرفداری- دقایقی پیش دیدار فینال مسابقات مسترز 1000 امتیازی مادرید برگزار شد و نواک جوکوویچ صرب توانست با کسب پیروزی در این بازی برای سومین بار فاتح مسابقات مادرید شود.

در این بازی که 93 دقیقه به طول انجامید نواک شروع خوبی داشت و توانست در همان آغاز کار از حریف پیش بیوفتد و با دفاع از بریک بدست آمده ست اول را با نتیجه 6-3 به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست دوم سیتسیپاس پایاپای پیش رفت و توانست دو بار بریک پوینت را سیو کند اما در گیم هشتم این جوکوویچ بود که با عملکردی فوق العاده موفق به پیروزی در گیم سرویس سیتسیپاس شد و پس از از دست دادن سه مچ پوینت در گیم بعد چهارمین مچ پوینت را با موفقیت به امتیاز تبدیل کرد تا ست دوم را هم با نتیجه 6-4 به سود خودش پایان دهد.

در فینال دو نفره نیز تیم رویر/تکوا با نتیجه 2-0 شوارتزمن/تیم را از پیش روی برداشت و برای دومین بار به عنوان قهرمانی مادرید رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوشاد عالمیان در دومین رقابت خود در گروه ۱۶ مسابقات قهرمانی جهان در مصاف با مورگارد از سوئد دارنده رنکینگ ۱۹ دنیا با نتیجه ۳ بر ۱ متحمل شکست شد.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در گیم اول با نتیجه ۱۱ بر ۶ حریف سوئدی را شکست داد. در گیم دوم بازی پایاپای پیش رفت اما عالمیان در امتیازهای پایانی نتیجه را واگذار کرد و نتیجه با حساب ۱۳ بر ۱۱ به سود سوئد به اتمام رسید.

پینگ پنگ باز کشورمان در گیم سوم علیرغم اینکه در عدد ۱۱ با حریف برابر بود اما در پایان مورگارد سوئدی ۱۳ بر ۱۱ از نماینده کشورمان پیش افتاد و نتیجه بازی را ۲ بر ۱ به سود خود کرد.

در گیم پایانی این دیدار نیز حریف سوئدی ۱۱ بر ۸ پیروز میدان شد.

هدایت عالمیان در مسابقات قهرمانی جهان ماکائو برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • سیتسیپاس: قهرمانی در تنیس مونت‌کارلو باورنکردنی بود