Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@23:56:36 GMT

نجات ۲۵ مهاجر غیرقانونی در ساحل انگلستان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۳۳۸

نجات ۲۵ مهاجر غیرقانونی در ساحل انگلستان

۲۵ مهاجر غیر قانونی، از جمله هشت کودک در دو قایق در نزدیکی ساحل کنت در انگلستان یافت شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکی نیوز، مرزبانان و بخش خدمات اضطراری انگلستان، حدود ۲۵ مهاجر غیر قانونی، از جمله هشت کودک را در دو قایق در نزدیکی ساحل کنت در انگلستان یافتند.

در یکی از قایق‌ها پنج بزرگسال و هشت کودک بودند که کوچکترین آن‌ها دو سال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه مردم به قایق نجات رسیدند، نگهبانان مرزی کشتی دوم شامل ۱۲ فرد بالغ را پیدا کرند. قایق به سمت شهر فوکستون حرکت می‌کرد.
ماهیگیر دیوید کت، که شاهد این ماجرا بود، گفت: "بعد از اینکه قایق گروه اول را نجات دادیم، ما به ماهیگیری رفتیم و یک کشتی کوچک دیگر را دیدیم که ۱۰ تا ۱۲ نفر در آن بود، آن‌ها به سمت فولکلستون می‌رفتند".
مهاجران غیرقانونی اغلب به دنبال هر فرصتی برای عبور از کانال انگلیس هستند تا خود را به بریتانیا برسانند.
هنوز اطلاعاتی در خصوص هویت و ملیت این مهاجران منتشر نشده است.
گفتنی است، مسئله مهاجرت غیر قانونی به بحران اروپا و امریکا تبدیل شده است. پیش از این جف سشنز، وزیر دادگستری آمریکا با صدور دستوری خواستار تسریع در اخراج مهاجران غیرقانونی شد.   طبق این دستور، حوزه اختیارات قضات مهاجرت محدود شده و از آن‌ها خواسته شده است تا از طولانی شدن روند بررسی پرونده مهاجران خودداری کنند. دادگاه‌های مهاجرت تحت نظارت وزارت دادگستری آمریکا اداره می‌شوند و دادستان کل می‌تواند در امور آن‌ها دخالت کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پناهجو انگلیس نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد