Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمکی گفت:سرمايه گذاران سوييسي مي دانند كه دوران كم خردي ترامپ سپري شده وملت ايران اين دوره را نيز طي خواهند كرد، بنابراين سرمايه گذاري در كشوري كه ٨٥ ميليون نَفَر جمعيت داشته و مي تواند براي بازار ٣٠٠ ميليون نفري منطقه نيز توليد و صادرات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «سعيد نمكي» در ديدار سفير كشور سوييس، در خصوص كمك هاي بشردوستانه اين كشور به سيل زدگان سيلاب هاي اخير در ايران، اظهار كرد: جا دارد، در ابتدا از كمك هاي بشردوستانه كشور سوييس به هموطنان آسيب ديده مان، تشكر كنم، چراكه در مواقع سخت و حساس، كمك، ابراز محبت و حتي يك پيام از سوي كشورها، در آن شرايط، مي تواند موجب آرامش خاطر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزير بهداشت با بيان اينكه در ايران ٦٦ دانشگاه و دانشكده علوم پزشكي فعاليت داشته و در زمينه آموزش پزشكي به دستاوردهاي خوبي رسيده ايم، عنوان كرد: در حال حاضر، در تمام استان هاي كشور، دانشگاه يا دانشكده پزشكي وجود داشته و بنيه علمي خوبي در زمينه علوم پزشكي داريم، همكاري هاي ما با ساير كشورها، بايد به بخش هاي غير پزشكي نيز توسعه پيدا كند و خوشبختانه كشور سوييس در اين زمينه داراي تجربه و دانش فني زيادي است. 

 

نمكي تصريح كرد: در حوزه غذا و دارو، از ٦٠ سال قبل و حتي سال هاي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، شركاي سوييسي بسياري در ايران داشتيم و در حال حاضر نيز كمپاني هاي بزرگ سوئیس در حوزه دارو و غذا در ايران سرمايه گذاري مي كنند كه اين موضوع، نشان دهنده خردمندي سرمايه گذاران سوييسي است؛ چراكه مي دانند بازار ايران، بازاري ماندگار، پايدار و پرسود است. 

 

وزير بهداشت ادامه داد: سرمايه گذاران انديشمند سوييسي مي دانند كه دوران كم خردي ترامپ سپري شده و ملت ايران اين دوره را نيز طي خواهند كرد، بنابراين سرمايه گذاري در كشوري كه ٨٥ ميليون نَفَر جمعيت داشته و مي تواند براي بازار ٣٠٠ ميليون نفري منطقه نيز توليد و صادرات داشته باشد، بسيار دورانديشانه و منطقي است. 

 

نمكي در ادامه اين نشست، از سفیر كشور سويیس خواست، کانال مالی ویژه که به منظور تامین کالاهای اساسی و موردنياز کشور تنظیم شده است، هرچه سريعتر راه اندازی شده و همچنین، همکاری های بانکی سويیس در زمینه دارو و غذا، هرچه سریع تر عملیاتی شود.

 

وزير بهداشت، همچنين بر مساعدت وزارت بهداشت درخصوص تسهيل حضور و فعاليت هاي شركت ها و كمپاني هاي سوييسي در ايران، تاکید کرد.

 

گفتني است، در ابتدای این دیدار، مارکوس لایتنر، سفیر كشور سويیس در جمهوری اسلامی ایران نيز ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشورمان، گفت: کمک های دولت سويیس به سیل زدگان اخیر، نشان از همدردی عمیق دولت و مردم سويیس با مردم آسیب دیده از سیل اخیر استان های مختلف ایران است.

 

سفیر كشور سويیس در جمهوری اسلامی ایران، در ادامه، بر پيگيري موضوعات بانکی در اسرع وقت و تشريح و بيان نتايج اين اقدامات، قول مساعد داد

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام نماز جمعه حرم حضرت معصومه س آیت الله مصباح یزدی خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه ماه مبارک رمضان مجلس جزء خوانی قرآن کریم دکتر سعید نمکی داروخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال

این همایش با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال برگزار شد و فعالان اقتصادی به بیان مشکلات در این زمینه پرداختند.

پرهیز از بخشی نگری و ارایه برنامه‌های راهبردی، عملیاتی و طرح محور، تعیین ۱۰ اقدام اساسی برای عینیت بخشی به جهش تولید و مکلف بودن مدیران اجرایی به ارایه راهکار‌های عملیاتی در این زمینه و راه اندازی قرارگاه اقتصادی جهش تولید در استان از جمله محور‌های این همایش بود.

مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در این همایش از تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان خبر داد و گفت: سازوکاری که در این زمینه تعریف شده، می‌تواند یک قدم ما را به پیش ببرد، اما جهش تولید زمانی محقق می‌شود که بتوانیم الگویی را به کمک بخش خصوصی اجرا کنیم و در این زمینه نیازمند نگاه تحولی، اقدام جهادی و شبانه‌روزی و نظارت میدانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه