Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره شمالی اعلام کرد بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره حقوق بشر این کشور مملو از دروغ و مسایل ساختگی است و اصلا قابل اعتماد و اطمینان نبوده و نشان‌دهنده اندیشه براندازی آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرگزاری کره شمالی اعلام کرد بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره حقوق بشر کره شمالی نشان می‌دهد که واشنگتن نه تنها به دنبال بهبود روابط طرفین نیست بلکه در اندیشه براندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خبرگزاری کره شمالی نوشت این بیانیه مملو از دروغ و مسایل ساختگی است و اصلا قابل اعتماد و اطمینان نیست.   خبرگزاری کره شمالی این گزارش حقوق بشر آمریکا را محکوم کرده و محتوای آن را تحریف شده و خرافی دانسته و آورده است که هدف واشنگتن تخریب چهره کره شمالی در جهان است.   وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از حقوق بشر کره شمالی آورده است که این کشور مردم خود را مورد ستم قرار می‌دهد و به حقوق بشر پایبندی نشان نمی‌دهد.   خبرگزاری کره شمالی اضافه می‌کند که انتشار چنین گزارشی نشان داد که دولت فعلی آمریکا هم مانند دولت‌های پیشین این کشور راهبرد‌های قدیمی و سیاست خصمانه را علیه کره شمالی دنبال می‌کند.   گزارش تاکید می‌کند که آمریکا اگرچه عاجزانه دست و پا می‌زند و می‌کوشد به هر بهانه‌ای از جمله حقوق بشر علیه کره شمالی گام بردارد، اما هرگز آرزو‌های واهی واشنگتن محقق نخواهد شد و این کشور به آنچه تصور می‌کند دست نخواهد یافت و کره شمالی با اقتدار راهش را ادامه خواهد داد.   منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • حال کارگران خوب است!
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • یافته محققان نشان داد؛ نقش پیوند مدفوع در بهبود علائم حرکتی پارکینسون
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود