Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@13:34:03 GMT

علت دستگیری فرماندار سابق سراوان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۹۹۴

‌دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: فرماندار سابق سراوان به جرم دریافت رشوه دستگیر و بازداشت شده است.

‌به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا حجت الاسلام علی موحدی راد افزود: میزان اخذ رشوه بر اساس گزارش اعلام شده فعلاً سه میلیارد تومان است، اما احتمال افزایش این مبلغ نیز وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: دستگاه قضائی با تمام قوا با مفاسد اداری بویژه اختلاس گران، رشوه بگیران و مخلان اقتصادی برخورد قاطع و بدون اغماض می‌کند و در همین راستا بزودی خبر‌های خوشی از برخورد با مفاسد به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک سراوان دادستان سراوان رمز یکبار مصرف مذاکره با ترامپ کمبود داروهای اساسی سبد کالای رمضان انفجار در فجیره کفاره روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "موسی بهاری"  گفت: در یکی از محلات بوکان شخصی اقدام به مزاحمت برای شهروندان و مسدود نمودن مسیر تردد نموده بود که عوامل انتظامی جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ "بهاری" افزود: متهم با تظاهر به قدرت نمایی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت برای رهگذران ایجاد مزاحمت می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس در محل دستگیر گردید.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطع با مزاحمین و کسانی که به هرشکل ممکن بخواهند آرامش مردم را خدشه دار نمایند برخورد قانونی خواهد نمود.

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست