Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در این بازدید دکتر محمد علی شجاعی اظهار داشت: بازدیدهای سرزده با هدف شنیدن مشکلات و خواسته های مردم مراجعه کننده و کارکنان ادارات و سازمان ها می باشد تا بعد از آن طی نشستی با مجموعه بتوانیم در حد توان این مباحث را رسیدگی و حل کنیم.

بر اساس این گزارش دکتر شجاعی در ابتدا از اداره کل تامین اجتماعی استان بازدید کرد و بر تسریع روند رسیدگی به مشکلات و درخواست مردمی تاکید کرد و در ادامه با حضور در یکی از شعب سازمان تامین اجتماعی شنوای مشکلات مردمی بود و خطاب به مسئولان این شعبه برای تعیین تکلیف مطالبات مردمی در کوتاه ترین زمان ممکن دستور داد و در پایان دکتر شجاعی و هیئت همراه در بیمارستان تامین اجتماعی حضور یافتند و از بخش های مختلف آن مانند بخش اطفال و پذیرش بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان تامین اجتماعی خراسان شمالی سازمان تامین اجتماعی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند

استاندار خراسان شمالی، گفت: تعاونی‌های دانش بنیان خراسان شمالی مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد  امروز در کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان ضمن قدردانی از فعالیت‌های پارک علم و فناوری، آن را زمینه ساز حرکت پرشتاب این پارک خواند و اظهار داشت: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش‌بنیان در رده استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی افزود: توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تاسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام از اهم مواردی هستند که می‌تواند در جهش تولید موثر باشد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد. 

حسین‌نژاد به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال 1403 با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور برطرف شود. 

قربانی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در ابتدای این آیین ضمن تشکر از توجه استاندار خراسان شمالی به حوزه ی علم و فناوری استان، پارک علم و فناوری را حلقه ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد  شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت 30 هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد های زیر مجموعه عملا وجود ندارد و رتبه پارک در ستاد اقتصاد دانش بنیان استان که در سال گذشته 26 کشوری بود، امسال با 13 رتبه ارتقا به 13 کشوری رسیده است.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه این آیین از پروژه ساختمان 8 واحدی که قرار است در اختیار واحدهای فناوری استان قرار گیرد نیز بازدید کرد و پیشرفت پروژه را از بازدید قبلی تاکنون تحسین کرد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر