Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمدی از میزبانی قائمشهر برای اجرای مسابقه استانی اذان در دیار علویان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام از ۱۵ ماه رمضان همزمان با ولادت مسعود حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا پایان این ضیافت الهی است.

«ابراهیم صمدی»،  امروز (23 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مسابقه استانی اذان در مازندران به همت کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع چمازکتی قائمشهر و همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر برگزاری مسابقه استانی اذان در مازندران اظهار کرد: آقایان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان در گروه های سنی 10-7 سال، 20-10 سال و 20 سال به بالا می توانند در مسابقات استانی اذان شرکت کنند.

 

صمدی بیان کرد: ثبت نام در این دوره از مسابقات از  15 ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت مسعود حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) آغاز می شود و علاقه مندان تا پایان ماه مهمانی خدا می توانند در ثبت نام این برنامه، شرکت کنند.

 

وی ابراز کرد: 30 مرداد همزمان با روز جهانی مسجد، زمان برگزاری مسابقات استانی اذان در مازندران است که جوائز ارزشمندی به نفرات برتر، اهدا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع چمازکتی قائمشهر تصریح کرد: مسابقه استانی اذان در مازندران در این مسجد واقع در چمازکتی، کمربندی شمالی این شهر، خیابان مسجد جامع برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ترویج شعائر مذهبی، کسب آمادگی برای مسابقات کشوری، استعدادیابی، اشاعه و تربیت موذنینی نظیر بلال حبشی از جمله اهداف برگزاری مسابقه اذان است، گفت: اذان، گلبانگ وحدت و همبستگی بیشتر مسمانان است.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع چمازکتی قائمشهر برگزاری دوازده دوره مسابقه شهرستانی اذان را در کارنامه دارد.

 

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام ماه مبارک رمضان قرآن نماز جمعه حرم حضرت معصومه س مجلس جزء خوانی قرآن کریم خبرگزاری شبستان مسجد روزجهانی مسجد ولادت امام حسن مجتبي ع مسابقه اذان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب