Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@10:23:52 GMT

گزارش یورونیوز از حمله به چهار کشتی امارات در بندر الفجیره

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۶۴۰۲

گزارش یورونیوز از حمله به چهار کشتی امارات در بندر الفجیره

خرداد: چهار فروند کشتی تجاری در آبهای ساحلی امارات عربی متحده در «عملیات خرابکارانه» هدف گرفته شدند.
به گزارش خرداد به نقل از یورونیوز،‌ خبرگزاری رسمی امارات عربی متحده «وام» به نقل از وزارت امور خارجه این کشور خبر داد که حوادث روز یکشنبه تلفات جانی در پی نداشته است.
وزارت امور خارجه امارات در توییتی و با «خرابکارانه» خواندن این عملیات نوشته است که در «معرض خطر قرار دادن جان خدمه کشتی‌ها پیامدهایی خطرناک» دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش‌تر، خبرگزاری رسمی امارات به نقل از دفتر حکومت شیخ نشین فجیره در امارات عربی متحده، در بیانیه‌ای اخبار مبنی بر چند انفجار و آتش‌سوزی در بندر این شهر را تکذیب کرده بود.
رسانه‌های ایرانی و پایگاه خبری اسپوتنیک صبح روز یکشنبه ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت ماه) به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین از «وقوع انفجارهای بزرگ» و آتش‌سوزی هفت تا ده نفت‌کش در بندر فجیره خبر داده بودند.


همزمان رسانه‌های ایران به نقل از شاهدان عینی و شبکه المیادین نوشتند که به دنبال وقوع «انفجارها و آتش سوزی در فجیره» هواپیما یا بالگردهای فرانسوی و آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمده‌اند.
دفتر رسانه‌ شیخ نشین فجیره ضمن درخواست از رسانه‌ها مبنی بر انتشار اخبار تایید شده و درست اعلام کرده بود که فعالیت‌های روزانه در این بندر روال عادی خود را دارد و اخلالی در فعالیت‌های فجیره ایجاد نشده است.
«علی عبید الطنیجی» مدیر سازمان دفاع مدنی فجیره نیز ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر وقوع انفجار و آتش سوزی در این شهر بندری، جو حاکم بر فجیره را عادی خوانده بود.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران نیز به این حادثه واکنش نشان داد و در صفحه توئیتر خود نوشت: «انفجارهای فجیره نشان داد امنیت جنوب خلیج فارس شیشه‌ای است».
برچسب ها: یورونیوز ، امارات

منبع: خرداد

کلیدواژه: یورونیوز امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند

ترکیه و قطر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دوحه قصد دارد رهبران حماس را اخراج کند، رد کرده‌اند.

به گزارش آناتولی، رجب طیب اردوغان پس از بازگشت از عراق در گفتگو با خبرنگاران گفت که معتقد است قطر دست به چنین اقدامی نمی‌زند و افزود که تمرکز باید بر وضعیت غزه باشد تا محل استقرار رهبران حماس.

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه هیچ اطلاعاتی مبنی بر اخراج رهبران حماس از قطر دریافت نکرده است، افزود که از شیخ تمیم آل ثانی، امیر قطر نشنیده است که چنین اقدامی را مطرح کند.

او گفت: نگرش او نسبت به آنها همیشه مانند یکی از اعضای خانواده است و فکر نمی‌کنم این موضع در آینده تغییر کند.

ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت خارجه قطر نیز دیروز گفت که در حالی که تلاش‌های میانجی‌گری ادامه دارد، اخراج سران حماس از دوحه بی‌فایده است. 

شنبه گذشته، رسانه‌های آمریکایی اخباری را مبنی بر نقل مکان احتمالی رهبران حماس از قطر به کشور دیگری منتشر کردند. حماس این خبر را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله