Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه گفتگو محور «اختیاریه» درباره موضوعات مختلف با میهمانان متفاوتی گفتگو می‌کند. این برنامه پیش از این در سه روز پایانی هفته از شبکه پنج پخش می‌شد، اما در شب‌های رمضان و همزمان با لحظات افطار هرشب به روی آنتن می‌رود.

اختیاریه در برنامه شب گذشته توانست دیدار پدر و پسری را به تصویر بکشد که سال‌ها از یکدیگر دور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن شاه حسینی در قسمت پنجم برنامه اختیاریه حضور پیدا کرد و  پیرامون مشکلات و اتفاقات زندگی اش حرف زد. او به خاطر تجربه مسیر اعتیاد را انتخاب می‌کند و در این راه، خانواده و حتی پسر ۶ ماهه خود را کنار می‌گذارد!

شاه حسینی در ادامه گفت: من همیشه دوست داشتم با آدم‌های بزرگتر از خودم ارتباط برقرار کنم و افرادی که من با آن‌ها صحبت می‌کردم، مسیر من را تغییر دادند و من هم اعتیاد را تجربه کردم. اما بعد از مدتی به خاطر مادرم مصرف مواد را ترک کردم؛ مادرم قهرمان زندگی من است. بعد از اینکه از مصرف مواد پاک شدم، مدتی به ورزش پرداختم و قهرمان کشور شدم. اما با آزمایش‌هایی که انجام دادم، متوجه شدم دچار بیماری کبدی شده ام و این موضوع باعث دوری بیشتر من از فرزندم شد.

او در بخشی از برنامه آرزو کرد دوباره شایان  پسر ۱۹ ساله اش را از نزدیک ببیند که این اتفاق  بعد از از سالها در برنامه اختیاریه رقم خورد. شاه حسینی با عشق پسرش را در آغوش گرفت و  گفت: من منتظر شنیدن صحبت‌های شایان هستم و آمده ام تا گذشته را جبران کنم.

شایان درباره این روز‌های خود صحبت و اظهار کرد: مشکلات نسل من زیاد است؛ ما تحصیل می‌کنیم تا کار و آینده خود را بسازیم، اما شرایط سختی را سپری می‌کنیم و بیکار هستیم و گاه روزنه امیدی در زندگی خود نمی‌بینیم. دوران کودکی خودم را بیشتر دوست دارم؛ چراکه افکار منفی وجود نداشت. مورد توجه خانواده بودم، اما به خاطر جدایی پدر و مادر شرایط زندگی ام تغییر کرد. از کودکی با واژه پدر بیگانه بودم و برای اولین بار پدرم را در شش سالگی دیدم و دیگر این اتفاق رخ نداد! پدر تیکه گاه است، اما من از این پشتوانه محروم بودم.

وی افزود: هر پدر و مادری نسبت به فرزند خود تعهد دارد، اما پدرم من را رها کرد و رفت. شاید به خاطر ترک اعتیاد خود قهرمان باشد، اما برای زندگی شخصی من قهرمان نیست.من سالها دلگرمی اصلی زندگی‌ام را نداشتم اما آینده مهم است. امیدوارم اتفاقات‌ خوبی را شاهد باشم، اما نگران هستم پدرم دوباره من را رها کند و برود.

در پایان شاه حسینی مقابل دوربین به پسرش قول داد که تا آخر در کنار او باشد و آینده را با هم بسازند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ماه رمضان 98 برنامه اختیاریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد

دکتر سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر اظهار کرد: هفته گذشته، پسر ۱۲ ساله و اهل خرمشهر در اثر تشنج و ایست قلبی تنفسی در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری شد.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش کادر بیمارستان برای بازگرداندن پسر یادشده به زندگی، در نهایت مرگ مغزی او توسط کمیته مرگ و میر بیمارستان تایید و بعد از جلب رضایت خانواده ایشان، بیمار برای اهدای عضو به مرکز استان اعزام شد.

دکتر حسینی تصریح کرد: ۲ کلیه بیمار به بیماران خوزستانی نیازمند به اهدا داده شد.

وی افزود: کلیه‌های این فرد به یک آقای ۲۷ساله و خانمی ۲۴ساله اهدا شد.

خبرنگار:نسترن ریاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227993 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد