Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@22:57:48 GMT

برخورد دو نفتکش در آمریکا و نشت مواد نفتی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۷۳۵۲

برخورد دو نفتکش در آمریکا و نشت مواد نفتی

تین‌نیوز | 

 برخورد یک تانکر نفتکش با یک کشتی کوچکتر حمل سوخت در هوستون آمریکا موجب نشت مواد نفتی به داخل دریا شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شبکه ای بی سی نیوز، برخورد یک کشتی بزرگ نفتکش با یک کشتی کوچک نفتی در یک کانال کشتیرانی در نزدیکی هوستون در تگزاس باعث نشت هزاران گالن بنزین به داخل آب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، گارد ساحلی آمریکا با تایید این حادثه اعلام کرده است که این تصادف ساعت 3:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی در کانال کشتیرانی هوستون رخ داده است. یک نفتکش 755 فوتی با یدک کشی که در حال کشیدن دو کشتی تخت مخصوص حمل نفت که هر کدام حاوی 25000 گالن reformate (بنزین تسویه نشده) بودند برخورد کرده است و باعث آسیب جدی به ماین کشتیها شده است. 

هنوز مشخص نیست که چه مقدار مواد سمی وارد آب شده است اما تیمهای تحقیقاتی درحال بررسی و نمونه برداری هستند. با این حال شاهدان عینی می‌گویند که یک لایه روغنی را بر روی سطح آب مشاهده کرده‌اند. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کشتی بزرگ نفتکش کشتی حمل سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان

محمدامین امانی روز چهارشنبه اظهار داشت: «پس از اعلام مرکز جست‌وجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در ۳۰ مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد و ۲۱ نفر خدمه کشتی خارجی را نجات داد.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند، توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

بندر جاسک در شرق استان هرمزگان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • کامیون نفتکش سقوط‌کرده در سیلاب
  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند