Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@06:13:01 GMT

آخرین وضعیت ساخت «عاشقی در هانوی»

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۷۶۹۰

قربان محمدپور نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت «عاشقی در هانوی»، گفت: بازیگران خارجی فیلم، لوکیشن‌ها و عوامل فیلم انتخاب شدند و فقط انتخاب و عقد قرارداد با بازیگران ایرانی اثر باقی مانده که آن را هم انجام می‌دهیم و برای شروع فیلمبرداری برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان شروع فیلمبرداری فیلمش بیان کرد: هم اکنون درگیر اکران «دختر شیطان» هستم که پس از انجام این کار، احتمالا اواخر شهریور ۹۸،زمان شروع فیلمبرداری «عاشقی در هانوی» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آخرین فیلم بلند سینمایی قربان محمدپور «دختر شیطان» است که حمید فرخ نژاد، جکی شروف، سیمران میشکروتی، ایشا روات و فردین حفیظی بازیگران آن هستند و فیلمبرداری آن در کشور هند انجام شد.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده قربان محمدپور است که پیش از این پروژه «سلام بمبئی» را کارگردانی کرده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای ایران ساخت فیلم ایرانی دختر شیطان عاشقی در هانوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب بازی فیروز کریمی در سریال سلمان فارسی فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی / 2 نفر جان باختند 4 نفر مصدوم (+فیلم) فوت 2 بدلکار سریال «سلمان فارسی» بر اثر ریزش آوار (+فیلم)/ اعلام اسامی جان‌باختگان و مصدومان

دیگر خبرها

  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • فیک بیوتی
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • کمای سیاستی بازار مسکن