Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیر جمشیدیان نفر سوم دوچرخه‌سواری جاده امید آسیا گفت: اشتباه از خودمان بود که به راحتی مدال تایم تریل تیمی را از دست دادیم، مدال تایم تریل تیمی خیلی ارزش داشت، اما موارد زیادی دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد.

امیرحسین جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا چون در سال قبل از المپیک برگزار می‌شد از سطح خیلی بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر ورزشکاران ما با تعصب مثال زدنی خودشان توانستند در این رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کنند. در این وضعیت سخت اقتصادی فدراسیون و مربیان خیلی تلاش کردند تا تیم را به این مسابقات اعزام کنند. خدارا شکر توانستیم جواب کسانی را که برایمان زحمت کشیدند را با یک نتیجه خوب بدهیم. در مجموع عملکردمان خوب بود.

وی در مورد اتفاقی که در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا رخ داد و با هشت دقیقه تاخیر مسابقه را شروع کردند، گفت: این اشتباه را نمی‌توان گردن کسی انداخت و به نوعی اشتباه از خودمان بود که به راحتی مدال تایم تریل تیمی را از دست دادیم. مدال تایم تریل تیمی خیلی ارزش داشت، اما موارد زیادی دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد. به دلیل اینکه وضع مالی فدراسیون خوب نبود و از طرفی چون نفرات اعزامی هم کم بودند، باعث شد تا نتوانیم مدالی به دست آوریم. به هر حال وقتی در طول سال به مسابقات متعددی نرفته باشید خود به خود باعث لطمه زدن به تیم می‌شود. امیدوارم از این پس اتفاقی رخ دهد تا در مسابقات زیادی چه در پیست و چه در جاده شرکت کنیم تا موفق به کسب سهمیه المپیک شویم.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان در ادامه اظهاراتش گفت: در بخش دوچرخه‌سواری متاسفانه بودجه‌ای که وزارت ورزش برای این رشته در نظر گرفته با سایر رشته‌های ورزشی که از اهمیت کمتری نسبت به دوچرخه‌سواری برخوردارند یکسان است. وقتی این بودجه کم به دوچرخه‌سواری اختصاص داده شده نباید توقع داشت نتیجه خوبی گرفت. معتقدم باید برای تمام بخش‌های دوچرخه‌سواری بودجه جداگانه در نظر گرفته شود و این مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای فدراسیون کفایت نمی‌کند. تجهیزات ما ضعیف است و اگر بودجه مناسبی تزریق شود و امکانات‌مان هم به روزتر شود می‌توان به یک نتیجه خوب امیدوار بود.

جمشیدیان در خصوص شرایط باشگاه‌های دوچرخه‌سواری ایران تصریح کرد: متاسفانه الان در دوره‌ای قرار داریم که دوچرخه‌سواری کشورمان در مظان اتهام دوپینگ قرار دارد و رشته‌هایی مثل دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری بیشتر از همه زیر ذره‌بین ماموران وادا قرار دارند. باشگاه سپاهان تیمی است که با وجود شرایط سخت اقتصادی تا الان نشده مطالبات ورزشکاران را دیر پرداخت کند و حتی رایزنی‌هایی را هم انجام داده تا بتوانیم در تور‌های آسیایی شرکت کنیم که متاسفانه بنا به دلایلی که از آن بی خبرم به تیم ما دعوتنامه نمی‌دهند. مسئولان فدراسیون باید با مسئولان فدراسیون جهانی رایزنی کنند تا این مشکل را هر چه سریع‌تر برطرف کنند.

جمشیدیان با انتقاد از مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در این برهه زمانی به جایی رسیدیم که نتیجه گرفتن از آن چیزی که فکر می‌کنیم سخت‌تر شده است. ما در تمام طول سال در حال تمرین کردن هستیم و حتی از جیب هم خرج می‌کنیم اما باید به این نکته اشاره کنم که در ایران ورزش فقیر است. حدود هفت مدال آسیایی دارم، اما تا حالا نشده مدیر کل ورزش‌مان را از نزدیک ببینم. اداره کل این همه حقوق‌بگیر دارد، اما یک بار هم تا الان او را ندیده‌ام. ورزشکارانی که مدال می‌گیرند اندازه انگشتان یک دست برای مسئولان استان اصفهان اهمیت ندارند. برایم عجیب است ورزشکاری که می‌خواهد ازدواج کند باید از کجا هزینه‌هایش را تامین کند. چند روز پیش به اداره کل ورزش و جوانان رفتم و قصد دیدار با مدیر کل را داشتم، اما من را راه ندادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان به دلیل ما ورزشکاران حقوق می‌گیرد اما جالب است که نمی‌تواند برای ما کار چندان خاصی انجام دهد. عجیب‌تر به سهراب مرادی خانه می‌دهند اما پس از مدتی آن را پس می‌گیرند. الان من در دوچرخه‌سواری صاحب مدال شده‌ام اما نمی‌دانم این حمایت‌ها قرار است چه زمانی انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری المپیک توکیو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی

نماینده دوچرخه‌سواری ایران به مقام قهرمانی مسابقات کلاس دو جهانی کوهستان در اسپانیا دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری؛ فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده است، توانست به مقام قهرمانی این مسابقه دست پیدا کند.

این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب کند.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی