Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@07:13:55 GMT

کاهش 9 درصدی پرت آب در شهر تفرش

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۸۳۰۱

کاهش 9 درصدی پرت آب در شهر تفرش

پول‌نیوز - با اقدامات انجام شده  توسط امور آب و فاضلاب تفرش در سالهای  گذشته،  پرت آب در شبکه آبرسانی این شهر در سال 97 حدود 9 درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، کرامت قاسمی قلعه مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان تفرش با اعلام خبر فوق بیان نمود: در راستای اعمال مدیریت مصرف وجلوگیری از هدر روی آب در شبکه آبرسانی شهر تفرش امور آب و فاضلاب این شهر با انجام اقداماتی همچون اصلاح شبکه و انشعابات آب به طول 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

239 متر،هوشمند سازی تمامی کنتورهای منابع تامین آب و نصب کنتور بر روی خروجی مخازن وهوشمند سازی 4 دستگاه شیر فشارشکن از پرت آب در این شهر جلوگیری نماید.

وی  تکمیل زون بندی شبکه آبرسانی شهر تفرش ، نصب کنتور در کلیه نقاط ورودی زون ها ، انجام عملیات نشت یابی در سطح شهر و تعویض 20 دستگاه شیر خط فرسوده و دارای نشتی و همچنین کنتورهای خراب و با عمر بالا را از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظورکاهش هدرروی آب در شبکه آبرسانی شهر تفرش عنوان نمود و تصریح کرد: این اقدامات کاهش 9 درصدی پرت آب را در شهر تفرش درپی داشته است.

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان تفرش با اشاره به تولید 2.143.683 متر مکعب و مصرف 1.224.356 مترمکعب  آب در این شهر طی سال 96 افزود: این ارقام در سال 97 به  1.900.969 متر مکعب تولید  و 1.269.247 متر مکعب مصرف آب رسیده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تفرش پرت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

دادکریم بلوچ اظهارکرد: شبکه آبرسانی ۳۱ روستا دچار تخریب زیرساختی شده و هم اکنون بصورت سقایی در حال آب رسانی هستند و بعد از فروکش آب بصورت کارشناسی شبکه آبرسانی آنها بازسازی خواهد شد.

وی بیان کرد: تلاشگران راهداری در حال بازگشایی راه های پارک پیرسهراب، دمبدف پیرسهراب وشنام‌ها هستند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار با اشاره به اینکه آسفالت همه راه‌های روستایی و ساخت پل و ابنیه فنی مورد انتظار مردم است، افزود: روستاییان گرفتار در سیل همیشه نیازمند امدادرسانی هوایی و ارسال کمک‌های غذایی و درمانی هستند باید پیش از اتفاقی دیگر راه‌های ارتباطی را استاندارد و آسفالت و پل‌ها و آبنماها را ساخت تا مشکلات به حداقل برسد.

وی ادامه داد: سیلاب و بارندگی‌های اخیر موجب خسارت سنگین در بخش‌های راه، کشاورزی و زیرساخت‌های شهری و روستایی شده و روستاهای بخش پیرسهراب، پلان و مکرزی چابهار در محاصره سیل و گرگروها(فرسایش خندقی خاک) بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد