Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس انتظار دارد فصل آینده هم شاهد حضور گریزمان در ورزشگاه واندا متروپولیتانو باشد. 

طرفداری- دیگو گودین روز گذشته آخرین بازی خانگی خود را برای اتلتیکو مادرید انجام داد. به گفته دیگو سیمئونه، از این مدافع اروگوئه‌ای به عنوان یک اسطوره یاد خواهد شد.

به گزارش سایت گل، گودین که اواسط هفته قبل از جدایی‌اش از اتلتیکو در پایان فصل خبر داده بود، در پی تساوی ۱-۱ اتلتیکو مادرید و سویا، با طرفداران تیمش وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمئونه پس از بازی در ستایش از کاپیتان تیمش گفت:

فوتبالیست‌ها می‌روند. ما هفت سال و نیم با هم بودیم. توانستیم بهترین بازی ممکن را از هر یک از بازیکنان بگیریم. دیدن جایگاهی که دیگو از آن خداحافظی کرد مرا خوشحال می‌کند چون باشگاه در حال رشد است. او همچون فرناندو (تورس) و گابی، جایگاهی را به دست آورد که لایق آن است. هر بازیکنی نمی‌تواند مثل این پسرها خداحافظی کند. آن‌ها تا ابد این را به خاطر خواهند داشت. وقتی او شروع به صحبت کردن کرد، سکوت قابل توجهی ورزشگاه را فرا گرفت. کسی در حال خروج از ورزشگاه نبود. هدف باشگاه این است که تلاش زیادی برای بازیکنان مهمش انجام دهد. در ابتدا گام بزرگ ماندن (رادامل) فالکائو بود. سپس (آنتوان) گریزمان و (یان) اوبلاک به تیم اضافه شدند. به خاطر تجاربی که دیگو داشت، به شدت خوشحالم.


خداحافظی دیگو گودین با هواداران اتلتیکو مادرید

سیمئونه با اشاره به مشکلات تیمش در طول فصل ۱۹-۲۰۱۸ اضافه کرد: 

امسال مشکلاتی از بابت آمادگی جسمانی داشتیم و امیدوارم بتوانیم این مسئله را حل کنیم. امسال گودین در حال خروج بود، فیلیپه لوییز در حال خروج بود، بعد ماندنی شد و ما باید از سائول (نیگز) در آن پست استفاده می‌کردیم. (دیگو) کوستا مشکل داشت و باید عمل می‌شد و سپس در ماه فوریه برگشت. (آلوارو) موراتا به تیم آمد و با تمامی ناملایمات، ما (در جدول لالیگا) در رده دوم هستیم.

وی در خصوص شایعات جدایی آنتوان گریزمان توضیح داد:

خوش شانس بودم که توانستم شاهد بازی‌های او و همدلی‌اش با طرفداران باشم. او یکی از کاپیتان‌های تیم است؛ آنتوان کاپیتان دوم خواهد بود. به او محبت خواهیم کرد و خودش هم تا الان با اشتیاق و شادمانی نشان داده است که می‌خواهد اینجا بماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون

به گزارش قدس آنلاین، دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریفمان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار کرد: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ماست. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در ۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۳ گل، ۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

دیگر خبرها

  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • تمجید دروسی از آزمون
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد